کد خبر : 10093 تاریخ انتشار : ۲۳مهر ۱۴۰۲ ساعت 20:56

برگزاری جشنواره تجلیل از همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

برگزاری جشنواره تجلیل از همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

طی مراسمی از همکاران بازنشسته ، پزشکان و کارمندان نمونه ، منتخبین جشنوراه خانواده موفق ، خادمین موکب های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل شد.
به گزارش نیمرخ/ در این جشنواره که با حضور همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و سایر میهمانان و مدعوین در سالن همایش رفاه گستر دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، طی برنامه هایی جداگانه از  بازنشستگان ، پزشکان و کارمندان نمونه ، منتخبین جشنواره خانواده موفق ، خادمین موکب های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اهدا لوح و جوایز تقدیر و تجلیل  شد.
دکتر «حسین ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این همایش  با بیان اینکه کارکنان مهمترین سرمایه های این سازمان هستند، گفت: پزشکان و کارمندانی که در راستای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند ، مستحق تکریم و تجلیل هستند .
وی اظهار داشت: همکاران بازنشسته نورچشمی سازمان هستند که در کمال صداقت و درستگاری بیش از 30 سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان که خدمت رسانی  به مردم بود، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به داشتن همکاران و خانواده های موفق و نخبه در عرصه های علمی، ورزشی، هنری و... بر خود می بالد، گفت: در دین مبین اسلام هم از خانواده به عنوان مهمترین کانون تربیت و شکل گیری بسیاری از ویژه گی های فردی و فضائل اخلاقی هر شخص یاد می شود و این مدیریت در تلاش است تا بستر رشد و پیشرفت خانواده های همکار در زمینه های گوناگون را فراهم سازد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در خاتمه از ایثارگری ها و حماسه سازیهای ایثارگران گفت و بیان داشت: ایثارگران طلایه داران این مرز و بوم هستند و امروزه عزت، امنیت و استقلال کشور  را مدیون ایثار، رشادتها و حماسه سازیهای ایثارگران و شهدای گرانقدر هستیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید