کد خبر : 10156 تاریخ انتشار : ۲۹مهر ۱۴۰۲ ساعت 08:37

اعلام آمادگی هلال احمر گیلان برای اعزام ۴۵۰۰ نیروی امدادگر به غزه

اعلام آمادگی هلال احمر گیلان برای اعزام 4500 نیروی امدادگر به غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای این جمعیت برای کمک امدادی و بشردوستانه به مردم فلسطین اعلام آمادگی کردند.
به گزارش نیمرخ/«هادی سلیمی» در تجمع سراسری ضد استکباری اعضای این جمعیت در مصلای امام خمینی رشت با محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با عملیات جنگ طلبانه و زیر پا گذاشتن معاهده‌های بین المللی و کشتار صد‌ها زن و کودک بی پناه، ماهیت ضد بشری خود را نشان داد.
وی با اشاره به حمله اسرائیل به بیمارستان غزه و کشته شدن کادر درمان و امدادگران در این اقدام افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ امدادگر، پرستار و پزشک عضو جمعیت هلال احمر گیلان آمادگی خود را برای خدمت در مناطق جنگ زده غزه اعلام کردند.
وی تصریح کرد: در حال حاصر جمعیت هلال احمر گیلان با آمادگی کامل نیرو‌ها و با تامین تجهیزات مورد نیاز، منتظر است در صورت بازشدن گذرگاه برای اعزام نیرو‌ها در مناطق جنگ زده حضور یابد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گیلان هم در این مراسم جنایت بزرگ و نسل کشی در غزه را نقشه شوم آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش دانست و گفت: حادثه دردناک غزه در زمانی اتفاق افتاد که رهبر انقلاب فرموده بودند؛ بمباران به شهر‌ها باید قطع شود، اما رژیم خبیث و جعلی صهیونیسم به افراد غیر نظامی حمله کرد.
حجت الاسلام والمسلمین چهره‌ای تجمع اعضای جمعیت هلال‌احمر را نشان گر روحیه مجاهدت، استکباری ستیزی و تجدید عهد با شهدای امدادگر اعلام کرد و افزود: حوادث این روز‌های غزه و فلسطین دل هر انسان را غصه دار می‌کند و ما این جنایت را محکوم می‌کنیم.
در ادامه این تجمع امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال‌احمر گیلان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت نسل کشی در غزه و حمله به مراکز درمانی، خواستار اعزام نیرو‌های امدادی و درمانی و کمک‌های بشر دوستانه به مناطق جنگ زده شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید