کد خبر : 10343 تاریخ انتشار : ۱۵آبان ۱۴۰۲ ساعت 10:37
با هدف توسعه تجارت الکترونیک صورت گرفت

امضاء قرارداد همکاری فی مابین پست گیلان و شرکت صنایع غذایی «گیل تاز»

امضاء قرارداد همکاری فی مابین پست گیلان و شرکت صنایع غذایی «گیل تاز»

با هدف توسعه تجارت الکترونیک، قرارداد همکاری فی مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی «گیل تاز» به امضاء رسید.
به گزارش نیمرخ/«محمد حسین هوشنگی» مدیر کل پست استان گیلان ضمن بازدید از کارخانه صنایع غذایی گیلتاز واقع در شهرستان لنگرود، با «اسماعیل فدایی» مدیر عامل این صنایع غذایی دیدار و گفتگو کرد .
هوشنگی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای تجارت الکترونیک و وجود محصولات متنوع بومی و استراتژیک در استان ، مهمترین اقدامات پست گیلان را طی یک ساله اخیر فراهم سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان دانست و اضافه کرد :  پست گیلان با ایجاد نقش حمایتی به منظور پشتیبانی از لجستیک ارسال محصولات به خارج از استان، در صدد تسهیل و توسعه اقتصاد دیجتال در استان گیلان است .
وی با اشاره به  نقش پست در کاهش هزینه های حمل و نقل و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده محصول ، پست را حلقه واسط تولید کننده و مصرف کننده دانست و بر لزوم  توسعه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تآکید کرد .
در پایان این نشست قرارداد همکاری با شرکت صنایع غذایی گیلتاز در حوزه تجارت الکترونیک و ارائه وب سرویس به منظور ارسال انبوه محصولات تولیدی شامل انواع چای ، برنج و محصولات فرآوری برنج  به مشتریان و جامعه هدف و همچنین همکاری در زمینه پست مستقیم و استفاده از ظرفیت های تبلیغی شرکت ملی پست به امضاء رسید .
گفتنی است صنایع غذایی گیلتاز با سابقه نیم قرن تولید و توزیع صنایع غذایی به ویزه تولید و توزیع محصول استراتژیک چای و برنج ، یکی از مهمترین صنایع تولیدی در شرق گیلان محسوب می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید