کد خبر : 10397 تاریخ انتشار : ۱۸آبان ۱۴۰۲ ساعت 16:51
مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عنوان کرد

افزایش ۵۰ درصدی عملکرد راهداری گیلان در جابه‌جایی زائران اربعین

✅ جابجایی حدود ۲۷ هزار زائر در مسیرهای رفت و برگشت
افزایش 50 درصدی عملکرد راهداری گیلان در جابه‌جایی زائران اربعین

عملکرد استان گیلان در جابجایی زائران اربعین امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.
به گزارش نیمرخ/ «داریوش باقرجوان» مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی استان گیلان اظهار داشت: زحمات فعالان این بخش در تمام استانها به ویژه گیلان در خصوص جابجایی زائران اربعین چه از مبداء استان به سمت مرزهای عراق و چه در سفرهای بازگشت به نسبت سال‌های گذشته، رضایتمندی نسبی و مناسبی را در پی داشت.
وی یادآور شد: در مجموع 25 درصد افزایش تقاضا و پاسخگویی به تقاضا را در این بخش داشتیم و استان گیلان با توجه به شرایط ویژه ای که داشت، نزدیک به 50  درصد افزایش عملکرد به ویژه در سفرهای بازگشت را داشت.
باقرجوان گفت: استان گیلان علاوه بر ارائه خدمات به زائران خود بعنوان استان معین و پشتیبان عملکرد خوبی داشت و از مجموعه اقدامات انجام شده و تمامی تلاشگران و فعالان و مسئولان دخیل در این امر تشکر و قدردانی می‌شود.

جابجایی حدود 27 هزار زائر در مسیرهای رفت و برگشت اربعین
در ادامه این مراسم «غلامعلی نیک فهم» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تحت عنوان کمیته حمل و نقل سوخت در استان توانست اربعین امسال خدمات رسانی را با کمک دستگاه های ذیربط و مقام های محترم استانداری و استاندار محترم به نحو مطلوب تر نسبت به سال گذشته به انجام برساند.
وی اظهار داشت: حدود 27 هزار نفر در مسیرهای رفت و برگشت با اتوبوس های حمل و نقل عمومی جا به جا شدند که نسبت به سال گذشته بالغ بر 50 درصد افزایش داشت .
نیک فهم از صبر و حوصله زائران و همکاری و همدلی تمامی مقامهای استان به ویژه خادمان موکب های اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
مسئول پیگیری های ویژه ستاد اربعین استان گیلان نیز در این مراسم گفت: ما  در ستاد اربعین استان گیلان در سال 1402 از ماه های نخستین جلسات را به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار و موضوعات و اتفاقاتی که رقم خورد و انتظارات موجود را با حضور مدیران شرکتهای حمل و نقل آسیب شناسی کردیم.

«ادیب» خاطر نشان کرد: امسال کمیته حمل و نقل و سوخت استان با هدایت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از کمیته های برجسته ستاد اربعین استان بود که در سطح ملی هم از این عزیزان تقدیر شد و از این بابت خدا را شکر می کنیم .
وی از تلاشگران کمیته حمل و نقل و سوخت از مجموعه فرودگاه ، شرکت پخش فراورده های نفتی ، پلیس ، بانکداری ، هلال احمر و دیگرعزیزان فعال در این کمیته تقدیر و تشکر کرد و گفت:حقیقتا موفقیت این کمیته را باید در نگاه مردم جست و جو کرد و بنده به زعم خودم به عنوان یک زائر که دراین مسیر قدم گذاشتم با توجه به آمارها  ، نتیجه بازرسی هایی که از کمیته نظارت و ارزیابی به دست ما رسیده امسال نسبت به سال گذشته میزان رضایتمندی مردم در سطح بالایی بوده و خدا را شکر می کنیم که افتخار خدمت به زائرین اباعبدالله را داشتیم.

در پایان این مراسم از 160 نفر از تلاشگران حمل و نقل جاده ای گیلان که در امر خدمت رسانی به زائران کربلا در اربعین حسینی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید