نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با حضور مدیران و مقامات ارشد ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران برگزار شد.
به گزارش نیمرخ/ در این مراسم که روز چهارشنبه (24آبان ماه) در تهران برگزار شد، معاون فناوری اطلاعات، معاون تجاری و امور مشتریان، رئیس هیئت مدیره، معاون راهبرد و کسب و کار و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تنی چند از مدیران به ایراد سخن پرداختند.
مهندس «سلطانی» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دراین نشست گفت: اولویت اصلی مخابرات، مدیریت کیفی و کمی منابع انسانی و ایجاد توازن مناطق مخابراتی است.
لزوم کاهش بوروکراسی شرکت مخابرات برای رقابت با شرکت های FCP
مهندس « یدالله حسنی» مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در ادامه در جمع مدیران ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران گفت: استقلال نسبی مناطق مخابراتی در حوزه تجاری در درآمدزایی شرکت موثر است.
حسنی با تشریح لزوم کاهش بوروکراسی شرکت برای رقابت با شرکت های FCP که چابکی بیشتری دارند، گفت: استعداد نسبی استان ها در اجرای پروژه ها می تواند در تجاری سازی و درآمد زایی بیشتر مناطق مخابراتی موثر باشد.
وی افزود: تقویت نگاه تجاری برای کارکنان شرکت های پیمانکاری مخابرات که اکثریت کارکنان را تشکیل می دهند ، در برنامه تحول تاثیر قابل توجهی دارد.
وی همچنین افزود: ایجاد مزیت های نسبی در ارایه سرویس ها و ارایه مشوق های مختلف در سرویس های مختلف در استقبال مشتریان بسیار موثر است.
در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مدیران تلاشگر مخابرات که در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی نقش ویژه داشتند قدردانی و ازمهندس« بیدخام » مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.