کد خبر : 11685 تاریخ انتشار : ۱۳آذر ۱۴۰۲ ساعت 20:16
رییس حوزه هنری گیلان خبر داد

رونمایی از نخستین درسنامه پیشرفت ایران در رشت

رونمایی از نخستین درسنامه پیشرفت ایران در رشت

 رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به رونمایی از نخستین کتاب درسنامه پیشرفت ایران در رشت گفت: فضای گفت‌وگوی دو طرفه از سوی مدیران ملی در سفر به استان‌ها فراهم شود.
به گزارش نیمرخ به نقل ازمهر، «سید رسول منفرد» در نشستی خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: جامعه ایرانی، محمل وقوع حل مساله‌ها و حصول موفقیت‌ها و پیشرفت‌های متعددی است که این دستاوردها بیشتر از کلی‌گویی، به روایت عینی و جزئی نیاز دارند.
وی از رونمایی نخستین کتاب درسنامه پیشرفت ایران در رشت خبر داد و افزود: این کتاب در روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه در نشست هم‌اندیشی جمعی از معلمان و مربیان گیلانی در رشت معرفی می‌شود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر درسنامه پیشرفت ایران بیان کرد: رونمایی از این درسنامه، آغاز راهی طولانی برای رساندن محتوای این محصول به نوجوانان و دانش‌آموزان است.
منفرد ادامه داد: نخستین کتاب درسنامه پیشرفت در ایران ماحصل تلاش دو ساله محققان گروه دفتر هنر و ادبیات پیشرفت حوزه هنری استان گیلان است.
وی با اشاره به جزئیات بیشتر درسنامه پیشرفت با عنوان یارَش افزود: این کتاب به عنوان نمونه آزمایشی و الگو محور ویژه راهنمای معلمان و مربیان و والدین نگاشته شده و چکیده‌ای از روایت ۲۱ کنشگر پیشرفت در استان است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با انتقاد از گفت و گوی یک طرفه مسؤولان کشوری مهمان گیلان بیان کرد: اکثر مسؤولان کشوری که به گیلان سفر می‌کنند با گفت و گوی یک طرفه و سخنرانی تک بُعدی استان را ترک می‌کنند.
منفرد با بیان اینکه باید فضای گفتمان دو طرفه بین مسؤولان کشوری و دغدغه مندان گیلانی ایجاد شود، گفت: فضای گفتمان دو طرفه و چند نفره از سوی مسؤولان کشور در سفر به استان‌ها فراهم شود.
وی با تاکید بر لزوم مساله محوری در گیلان افزود: مساله محوری رویکرد و راهبرد حوزه هنری گیلان است که با جدیت دنبال می‌شود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دنبال مردمی سازی حوزه فرهنگ هستیم، گفت: مساله محوری گریز از کارهای نمایشی و انجام فعالیت‌های میدانی و مؤثر است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید