کد خبر : 12003 تاریخ انتشار : ۱۰دی ۱۴۰۲ ساعت 19:52
دکتر عاطف راد خبر داد

آغاز ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در بیمه سلامت گیلان

آغاز ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در بیمه سلامت گیلان

مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: ممیزی درتوسعه و بهبود هر سازمان نقش موثری دارد و سازمانی موفق است که بتواند بازنگری خوبی از فرآیندها داشته باشد.
به گزارش نیمرخ/ جلسه افتتاحیه ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت با حضور دکتر «محمود عاطف راد» مدیر کل بیمه سلامت گیلان ، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر «عاطف راد» در این مراسم در خصوص اهمیت ممیزی در اجرای بهتر فرآیندها گفت : ممیزی درتوسعه و بهبود هر سازمان نقش موثری دارد وسازمانی موفق است که بتواند بازنگری خوبی از فرآیندها داشته باشد .
وی افزود:کارکنان باید به اهداف سازمانی آگاه باشند و تجزیه تحلیل فرآیندها وداده ها به صورت منظم ودقیق انجام گیرد.

عاطف راد اظهار داشت: با همدلی وهمراهی یکدیگر،می توان به نکات مثبتی که بهبود فرآیند را درپی داشته باشد دست یافت.
مدیر کل بیمه سلامت گیلان یادآورشد: کلیه همکاران در تمامی ادارات ، همکاری ویژه با گروه ممیزی داشته باشند زیرا هدف یافتن نقاط قابل بهبود موجود در سیستم و تلاش در جهت رفع آنها است  تا بدین وسیله زمینه برای افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و ذینفعان مهیا شده و مقدمات توانمند سازی بیمه شدگان فراهم شود.
دکتر «ابومحبوب» مسئول سیستم مدیریت کیفیت نیز در ادامه با تشریح برنامه ها برای حاضران ، موارد مهمی که در این ممیزی مورد بررسی قرارخواهد گرفت ازجمله الزامات سیستم مدیریت كیفیت، كلیه فرآیندهای استاندارد شده، روش های اجرایی، اهداف خرد، ریسکها ، پایش فرآیند، سنجه ها و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه رامطرح و خاطر نشان کرد در پایان ممیزی نقاط ضعف و قوت و راه های بهبود فرآیندها ارائه خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید