مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: ممیزی درتوسعه و بهبود هر سازمان نقش موثری دارد و سازمانی موفق است که بتواند بازنگری خوبی از فرآیندها داشته باشد.
به گزارش نیمرخ/ جلسه افتتاحیه ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت با حضور دکتر «محمود عاطف راد» مدیر کل بیمه سلامت گیلان ، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر «عاطف راد» در این مراسم در خصوص اهمیت ممیزی در اجرای بهتر فرآیندها گفت : ممیزی درتوسعه و بهبود هر سازمان نقش موثری دارد وسازمانی موفق است که بتواند بازنگری خوبی از فرآیندها داشته باشد .
وی افزود:کارکنان باید به اهداف سازمانی آگاه باشند و تجزیه تحلیل فرآیندها وداده ها به صورت منظم ودقیق انجام گیرد.
عاطف راد اظهار داشت: با همدلی وهمراهی یکدیگر،می توان به نکات مثبتی که بهبود فرآیند را درپی داشته باشد دست یافت.
مدیر کل بیمه سلامت گیلان یادآورشد: کلیه همکاران در تمامی ادارات ، همکاری ویژه با گروه ممیزی داشته باشند زیرا هدف یافتن نقاط قابل بهبود موجود در سیستم و تلاش در جهت رفع آنها است تا بدین وسیله زمینه برای افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و ذینفعان مهیا شده و مقدمات توانمند سازی بیمه شدگان فراهم شود.
دکتر «ابومحبوب» مسئول سیستم مدیریت کیفیت نیز در ادامه با تشریح برنامه ها برای حاضران ، موارد مهمی که در این ممیزی مورد بررسی قرارخواهد گرفت ازجمله الزامات سیستم مدیریت كیفیت، كلیه فرآیندهای استاندارد شده، روش های اجرایی، اهداف خرد، ریسکها ، پایش فرآیند، سنجه ها و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه رامطرح و خاطر نشان کرد در پایان ممیزی نقاط ضعف و قوت و راه های بهبود فرآیندها ارائه خواهد شد.