کد خبر : 12805 تاریخ انتشار : ۲۲اسفند ۱۴۰۲ ساعت 14:55

هدیه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به ۳ قلو‌های لوشانی

هدیه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به ۳ قلو‌های لوشانی

به گفته مسوول جمعیت ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کشور، این بنیاد کالا‌های مورد نیاز سه قلو‌های لوشانی به مدت ۶ ماه به مبلغ ۶۰ میلیون تومان را تامین کرد.
به گزارش نیمرخ/ حجت‌الاسلام و المسلمین صاحبی مسوول جمعیت ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کشور پیش از ظهر امروز با حضور در شهر لوشان با خانواده دارای ۳ قولو لوشانی دیدار کرد.
مسوول جمعیت ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کشور در این دیدار با اشاره به کار ویژه این نهاد برای جوانی جمعیت در کشور اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام برای خانواده‌های دارای سه قلو بسته حمایتی ۶۰ میلیون تومانی در نظر گرفته که شامل ۴۰ قلم از کالا‌های مورد نیاز کودک از جمله پوشک ۶ ماهه نوزادان و کارت هدیه به مادر نوزدان است.
حجت‌الاسلاموالمسلمین صاحبی با بیان اینکه ۲ نفر از این نوزادن پسر و یکی دختر است، افزود: والدین این ۳ قلو‌ها یک فرزند دختر ۲ و نیم ساله هم دارند. وی با تاکید بر لزوم توجه به فرزندآوری در کشور بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام همواره در کنار خانواده‌های دارای کودکان زیاد بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات رفاهی در راستای  فرزند آوری دریغ نمی‌کند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید