کد خبر : 13006 تاریخ انتشار : ۲۲فروردین ۱۴۰۳ ساعت 20:36
سرپرست بهزیستی گیلان :

هزار و ۶۵۰ پایگاه بهزیستی گیلان برای دریافت زکات فطریه دایر شد

هزار و ۶۵۰ پایگاه بهزیستی گیلان برای دریافت زکات فطریه دایر شد

سرپرست بهزیستی گیلان اعلام کرد: هزار و ۶۵۰ پایگاه بهزیستی در مناطق مختلف استان برای جمع‌آوری زکات فطریه دایر شده‌ است.
به گزارش نیمرخ/«آریا طوفانی» در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پایگاه‌های دریافت وجوهات نقدی و غیرنقدی در روز عید سعیدفطر و روز بعد از عید از ساعات اولیه صبح تا ساعت ۲۱ آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم در قالب زکات فطریه است.
وی با اشاره به راه‌اندازی کد دستوری اداره کل بهزیستی گیلان با شماره #۵۰۰*۶۶۵۵* برای پرداخت زکات فطریه اضافه کرد: مردم با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانند نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.
سرپرست بهزیستی گیلان عنوان کرد: با شماره‌گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه نخست با بازشدن صفحه‌ای در آن گزینه زکات فطریه مشخص شده که با واردکردن عدد مربوطه و ارسال آن، صفحه (زکات فطریه و کفاره روزه) نمایش داده خواهد شد که با وارد کردن مبلغ و ارسالش، زکات فطریه و یا کفاره روزه پرداخت می‌شود.
طوفانی با بیان اینکه صندوق‌های سیار بهزیستی در سراسر گیلان آماده دریافت وجوهات نقدی شهروندان است، ادامه داد: این صندوق‌ها برای دریافت وجوهات نقدی و غیرنقدی در روز عید فطر به صورت سیار به سراسر استان اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: فطریه جمع‌آوری شده در پایگاه‌های بهزیستی استان برای خانواده تحت پوشش این مجموعه اعم از ایتام، معلولان، فرزندان بی سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار هزینه می‌شود.
به گفته طوفانی، حسب نظر مراجع تقلید سازمان بهزیستی با توجه به حمایت از اقشار کم‌بضاعت و کم‌برخوردار جامعه می‌تواند نسبت به جمع‌آوری و پرداخت زکات فطریه اقدام کند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید