کد خبر : 13400 تاریخ انتشار : ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 14:45
در نشست سالانه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات گیلان

از مدیر کل بنیاد مسکن گیلان تقدیر شد

از مدیر کل بنیاد مسکن گیلان تقدیر شد

در نشست سالانه دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر ادارات گیلان از «حامد دائمی» مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به عنوان دستگاه برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد.
به گزارش نیمرخ/ نشست سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان ها و نهادهای استان گیلان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمد حسین طاهری آکردی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، دکتر جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، دکتر صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، جمعی از مدیران کل و دبیران شوراها در دستگاههای اجرائی در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا (س) رشت برگزار شد.
 در این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین طاهری آکردی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در ستادهای استان ها رخ داده،برگزاری دوره های آموزشی فریصتین است که در این حوزه استقبال مردم هم بسیار خوب بوده است. محتوای دوره‌های آموزشی امربه‌ معروف متناسب با دوره کارشناسی است، یعنی مباحث دوره به گونه‌ای تنظیم شده که برای متوسط جامعه مفید باشد. یکی از مهمترین اقداماتی که ستاد در آن ورود کرده و به طور جدی پیگیری می کند، مطالبه گری است.
 در پایان نشست با اهدای لوح از مهندس «حامد دائمی» مدیرکل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به عنوان دستگاه برتر تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از لوح آمده است : در شرایط کنونی که در سایه حکومت دینی و لایت مطلقه فقیه بیش از هر زمان دیگری زمینه احیاء اجرای احکام الهی فراهم گردیده است و جنابعالی با شناخت لازم و احساس مسئولیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تحقق اهداف برنامه ستاد اهتمام و تلاش مجدانه ای در سال 1402 معمول داشته اید؛ لذا به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از خدمات صادقانه جنابعالی سپاسگزاری بعمل می آید.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید