کد خبر : 13818 تاریخ انتشار : ۳۱خرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:00

بازدید سر زده مخبر از بیمارستان قائم رشت/ پیگیری علل وقوع حادثه و جزئیات امداد رسانی

بازدید سر زده مخبر از بیمارستان قائم رشت/ پیگیری علل وقوع حادثه و جزئیات امداد رسانی

سرپرست ریاست جمهوری در جریان سفر به استان گیلان برای افتتاح خط‌آهن رشت-کاسپین، به شکل سرزده از بیمارستان سانحه دیده قائم رشت نیز بازدید کرد.
به گزارش نیمرخ/«محمد مخبر» که صبح امروز پنجشنبه برای افتتاح خط‌ آهن رشت-کاسپین و اتصال آن به راه‌آهن سراسری به استان گیلان سفر کرده بود، از بیمارستان قائم رشت که بامداد سه‌شنبه دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، بازدید کرد و با توضیحات مسئولان استان و دست‌اندرکاران بیمارستان در جریان جزئیات وقوع حادثه، اقدامات انجام شده برای مهار آتش، نجات جان بیماران و انتقال آنان به مراکز درمانی دیگر استان و اقدامات انجام شده برای شناسایی علل وقوع حادثه قرار گرفت.

سرپرست ریاست جمهوری در جریان این بازدید ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های بیمارانی که در جریان این آتش‌سوزی جان باختند، دستوراتی برای دلجویی از بازماندگان آنها و رسیدگی به وضیت بیمارانی که به مراکز درمانی دیگر استان منتقل شده‌اند، صادر کرد.


دکتر مخبر همچنین استاندار را مکلف کرد علل وقوع حادثه را به شکل جدی پیگیری کرده و گزارش آن را ارائه کند تا با خاطیان احتمالی به شکل قاطع برخورد شود.
سرپرست ریاست جمهوری همچنین در مسیر عزیمت به فرودگاه ، از یکی دیگر از مراکز درمانی استان که تعدادی از بیماران بیمارستان قائم به آن منتقل شده‌اند، بازدید و از این بیماران عیادت کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید