کد خبر : 13918 تاریخ انتشار : ۸تیر ۱۴۰۳ ساعت 23:59
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان :

۴۵ درصد بانوان و ۵۵ درصد آقایان در انتخابات مشارکت کردند

۴۵ درصد بانوان و ۵۵ درصد آقایان در انتخابات مشارکت کردند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون ۱۱ درصد رای دهندگان با شناسنامه و ۸۹ درصد رای دهندگان با کارت ملی رای دادند و همچنین ۲۰۰ نفر بالای ۹۵ سال هم امروز در انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش نیمرخ/ «جواد شفیعی ثابت» لحظاتی قبل در آخرین نشست با خبرنگاران ستاد انتخابات استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های عوامل اجرایی اظهار کرد: برابر ابلاغیه جدید ستاد انتخابات کشور فرآیند رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: اگر در روستاها برخی شعب در یک‌ ساعت اخیر هیچ مراجعه کننده ای نداشتند با هماهنگی هیات اجرا و نظارت حوزه خود پایان کار را اعلام کنند؛ اما در تمامی ۵۶ شهر استان حتما تا پایان ساعت ۲۴ باید رای گیری ادامه یابد و به هیچ وجه زودتر از ساعت ۲۴ تعطیل نمی شود.

وی بیان کرد: یکی از بالاترین میانگین سنی رای دهندگان بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال و به خصوص ۳۵ الی ۴۵ ساله‌ها بوده‌اند، تا این لحظه ۴۵ درصد بانوان و ۵۵ درصد آقایان در انتخابات مشارکت کردند.

شفیعی ثابت گفت: تاکنون ۱۱ درصد رای دهندگان با شناسنامه و ۸۹ درصد رای دهندگان با کارت ملی رای دادند و همچنین ۲۰۰ نفر بالای ۹۵ سال هم امروز در انتخابات مشارکت کردند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید