نویسنده:

حدیثه فلاح کریمی
کد خبر : 13998 تاریخ انتشار : ۱۵تیر ۱۴۰۳ ساعت 14:28

«انتخابات» که تمام شود، آغاز فصل دوستی و تعامل است

«انتخابات» که تمام شود، آغاز فصل دوستی و تعامل است

لبخند و شور انتخابات چیزی نیست که بتوان با سیاه نمایی آن را پنهان کرد؛ امروز نقطه غرور و افتخار نه تعدد و نه جنسیت حاضر برای مشارکت در شهر و روستا، بلکه وطن دوستی و نگرانی برای فردای سرزمین مان ایران است ...

به گزارش نیمرخ/ «حدیثه فلاح کریمی» فعال حوزه رسانه و اطلاع‌ رسانی طی یادداشتی نوشت: فارغ از هر نتیجه، حاصل مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخاب رئیس جمهور فریاد بلند ایران دوستی یکایک افرادی است که دشمن با هزار نیرنگ برای یاس آنان نقشه کشیده و اتاق‌ها که چه عرض ، شهرک های فکر طراحی کرده است .
 بد خواهان این روزها تلاش بسیار کردند تا ثابت کنند تفکرات و خط مشی جمهوری اسلامی ایران پوسیده است و مردم برای ناسازگاری قد علم کردند، اما صفوف پیر و جوان پشت درب شعبه های اخذ رای آن هم قبل از آغاز رسمی رای گیری چیز دیگری را نشان می دهد.
لبخند و شور انتخابات چیزی نیست که بتوان با سیاه نمایی آن را پنهان کرد ، دستان لرزان مادر و پدر شهیدی که امروز کمر خم کرده اما شناسنامه به دست برای ادامه راه و آرمان دسته گل نثار کرده خود به انقلاب آمده اند را چگونه باید ممیزی کرد؟!
امروز نقطه غرور و افتخار نه تعدد و نه جنسیت حاضر برای مشارکت در شهر و روستا، بلکه وطن دوستی و نگرانی برای فردای سرزمین مان ایران است.
اصلاً این روزها هر خانه یک ایران است ، چنانکه گاهی عقیده فرزند برای رئیس جمهور آینده شماره ۲۲ یا ۴۴ و انتخاب و مصلحت اندیشی پدر و مادر برعکس آن است ؛ در نهایت چه زیباست اتحاد برای پایداری شعار «ایران همیشه مستدام»...
امروز و این انتخاب تا ساعاتی دیگر تمام می‌شود و فردا خورشید با معرفی منتخب مردم همین دیار غروب می‌کند ، آنگاه فصل دوستی و تعامل در خانه امن و پر افتخارمان آن هم با غرور و تعصب ملی آغاز می‌شود.
یاد مصطفی رحماندوست شاعر ترانه «خانه ما» در کتاب فارسی دوم دبستان هم سبز که میهن دوستی را از کودکی در خاطرمان نقش بست.

خوب و عزیزی
ایران زیبا
پاینده باشی
ای خانه ما
من دوست هستم
با شهرهایت
با کوه و دشتت  
با نهرهایت
خورشید اسلام
یک بار دیگر
تابیده از تو
الله اکبر
در هر کجایت  
خون شهیدان  
پیوسته جاریست
ای خاک ایران
بر کوی و کوچه
بر دشتهایت
روئیده لاله  
جانم فدایت
...

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید