کد خبر : 14026 تاریخ انتشار : ۱۷تیر ۱۴۰۳ ساعت 17:28
فرمانده انتظامی لنگرود اعلام کرد

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار توسط پلیس گیلان

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار توسط پلیس گیلان

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری افرادی که استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر ۵۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، خبر داد.
به گزارش نیمرخ/ سرهنگ «شریف رحیمی» با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مردم می‌توانند با هوشیاری، توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع یک فقره حکم قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط افرادی سابقه‌دار در استان‌های قزوین و گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با انجام معاملات ملکی، فروش مال غیر و ارائه چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و آن‌ها را در دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این افراد به کلاهبرداری ۵۲۰ میلیارد ریالی از مردم در تحقیقات به عمل آمده خبر داد و بیان‌ داشت: کلاهبرداران که یک زن و شوهر ۵۵ و ۵۷ساله هستند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید