کد خبر : 14037 تاریخ انتشار : ۱۸تیر ۱۴۰۳ ساعت 09:55
همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی صورت گرفت

تجلیل مدیر کل تامین اجتماعی گیلان از پاکبانان تلاشگر شهرداری رشت

تجلیل مدیر کل تامین اجتماعی گیلان از پاکبانان تلاشگر شهرداری رشت

همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی گیلان در اقدامی زیبا از پاکبانان شریف شهرداری رشت به پاس زحماتشان و به عنوان بخشی از جامعه بیمه شدگان این سازمان تجلیل کرد.
به گزارش نیمرخ/ همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی و در اقدامی زیبا و ارزشمند ، در اولین ساعات روز دوشنبه هجدهم تیرماه «کیوان مرتضوی» مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با حضور در سطح شهر، از تعدادی از پاکبانان شریف و زحمتکش شهرداری رشت با تقدیم گل و هدیه تجلیل کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با این کارگران با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی ، از آنها به عنوان یکی از شرکای اجتماعی و اعضای خانواده بزرگ این سازمان یاد کرد و ضمن قدردانی از زحمات و تاثیر و نقش آنها در نظافت عمومی و زیبایی شهر و در نتیجه ایجاد بستر سلامت همگانی در جامعه ، برای این عزیزان و خانواده ارجمندشان آرزوی سلامتی و شادکامی نمود .
در این دیدارها تنی چند از کارگران با سپاسگذاری از اقدام تامین اجتماعی گیلان، خواستار رسیدگی به برخی مشکلات بیمه ای خود در زمینه سوابق ، مشاغل سخت و زیان آور و حوزه های درمانی شدند.  
در این برنامه به مناسبت 25 تیرماه ( روز تامین اجتماعی ) به شکل نمادین 25  پاکبان مشغول به کار در سطح شهر به صورت تصادفی تقدیر به عمل آمد .
در این برنامه که با هدف پاسداشت تلاشهای این قشر از جامعه کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی صورت پذیرفت ، «حسن کریمی کرنق» عضو شورای شهر رشت و معاون پشتیبانی تامین اجتماعی گیلان نیز  مدیرکل تامین اجتماعی را همراهی کردند. 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید