کد خبر : 14091 تاریخ انتشار : ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 09:40
استاندار گیلان :

بیمه سلامت خدمات زیادی به مردم ارائه داده است

بیمه سلامت خدمات زیادی به مردم ارائه داده است

استاندار گیلان گفت: بیمه سلامت همواره خدمات زیادی به مردم ارائه داده است و امید است این عملکرد در آینده نیز ادامه یابد.
به گزارش نیمرخ/ دکتر«اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جلسه شورای اداری فومن و آئین افتتاحیه ساختمان های اداری ملکی بیمه سلامت در شهرستان های فومن، آستارا، آستانه اشرفیه و رودسر اظهار کرد:مسوولان همواره جهت تحقق اهداف نظام تلاش می کنند و رسیدگی به امور مردم از دغدغه های مسوولان است
وی افزود:شهید آیت الله رئیسی و همراهانش و همچنین انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، سلامت و مدافع حرم همواره در راه خدمت به مردم و نظام جان خود را تثار کردند.
استاندار گیلان گفت:با همت مسوولان بعد از شهادت رئیس جمهور و همراهانش کوچکترین خللی در اقدامات اجرایی کشور ایجاد نشده ، منویات و رهنمودهای رهبری مورد توجه قرار گرفت و کوچکترین خللی در کارهای اجرایی کشور ایجاد نشد.
نماینده عالی دولت در گيلان ضمن تشکر از هوشیاری و بصیرت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد:علی رغم تلاش های معاندان و دشمنان نظام مردم بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات ثابت کردند می توانند با مشارکت و رای خود در آینده کشور نقش داشته باشند.
وی یادآور شد: توسل و توکل رئیس جمهور شهید در مسیر خدمت به مردم ، اخلاص به عمل و خستگی ناپذیر بودن ایشان در وجود همه مسوولان مشهود است و همچنان باید الگو باشد.
دکتر عباسی گفت:دولت شهید رئیسی دولت صادق الوعده بود و این صادق الوعده بودن باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
استاندار گیلان تاکید کرد: پروژه ها بعد از تکمیل شدن و اتمام باید افتتاح شوند.
وی گفت:به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم در راستای تامین زیرساخت ها تلاش بیشتری باید صورت گیرد.
استاندار گیلان گفت:بیمه سلامت همواره خدمات زیادی به مردم ارائه داده است و امید است عملکرد دولت رئیسی در آینده نیز ادامه یابد تا شاهد خدمات بیشتر در بخش های مختلف به مردم باشیم تا رضایت مردم تامین شود.
استاندار گیلان با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در بخش مسکن ، اشتغال ، معیشت و ... خاطرنشان کرد:قرار بود در سال چهارم از خدمات و عملکرد دولت شهید رئیسی رونمایی شود و مردم در جریان اقدامات دولت جهت ارائه خدمات قرار گیرند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید