کد خبر : 14287 تاریخ انتشار : ۸مرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:01
عاقل منش در دیدار با شهردار منطقه یک رشت :

منطقه یک نقش مهمی در تحقق افزایش بودجه شهرداری مرکز دارد

✅ یزدانی: مسیر شهید سرگل به معلم بزودی زیر بار ترافیک می رود
منطقه یک نقش مهمی در تحقق افزایش بودجه شهرداری مرکز دارد

«محمد حسن عاقل منش» عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مهندس یزدانی شهردار منطقه یک رشت پیرامون مباحث مختلف حوزه مدیریت شهری در این منطقه از شهر گفت و گو کرد.
به گزارش نیمرخ/ در این دیدار مدیر منطقه یک شهرداری رشت گزارشی از پروژه های در دست اجرا در شهرداری منطقه یک ارایه داد و افزود : منطقه یک به عنوان یکی از مناطق مهم در شهرداری رشت همزمان در حوزه های درآمدی ، حمل و نقل و زیربنایی و فرهنگی و اجتماعی و جذب سرمایه گذار اقدامات قابل توجهی را انجام داده است که این مهم قطعا با حمایت اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار رشت محقق شده و خواستار استمرار بیش از پیش این حمایت ها هستیم.
 
مسیر شهید سرگل به معلم بزودی زیر بار ترافیک می رود

«یوسف یزدانی» به تملک مسیر شهید سرگل به معلم اشاره داشت و گفت: چند ملک باقیمانده هم در حال خریداری و تملک است و بزودی این مسیر بازگشایی و زیر بار ترافیکی می رود.
در ادامه این نشست «محمد حسن عاقل منش» عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در شهرداری منطقه یک و بالاخص زحمات مهندس یزدانی و همکاران پرتلاش شهرداری این منطقه  درخصوص توجه جدی به بافت های تاریخی در محدوده منطقه یک خصوصا آرام سازی و سنگ فرش کردن مسیر منتهی به خانه میرزا کوچک جنگلی در محله قدیمی استادسرا رشت افزود : با توجه به پیشنهاد اینجانب و تایید و مکاتبه یازده عضو شورای اسلامی شهر به شهردار رشت برای تسریع بخشیدن به تملک زمین جهت ایجاد پارکینگ و همچنین تملک مغازه متصل به خانه تاریخی میرزا کوچک خان جنگلی ، امیدوارم علاوه بر این موارد در خصوص جداره سازی املاک در مسیر این خانه تاریخی با همکاری معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی و سازمان های سیما ، منظر و فضای سبز شهری و عمران و بازآفرینی شهری و فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم جهت تحقق این موضوع هر چه سریعتر انجام گیرد.
عاقل منش در ادامه به اهمیت شهرداری منطقه یک برای تحقق افزایش بودجه در شهرداری مرکز اشاره کرد و افزود: منطقه یک بخاطر موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، می تواند نقش مهمی در افزایش درآمدهای شهرداری داشته باشد.
وی با تاکید به اینکه در منطقه یک رشت محلات کم برخورداری مانند کوی حسینی ، فخب و... قرار دارند ،گفت: انتظار می رود به موضوع اهمیت توسعه متوازن در محلات کم برخوردار محدوده منطقه یک شهرداری توجه بیشتری معطوف شود.
وی همچنین به اهمیت جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف بخصوص حوزه ساخت و ساز اشاره داشت و گفت: در منطقه یک بخاطر وجود زمین های مرغوب و باارزش باید مجموعه شورای اسلامی و شهرداری رشت نگاه حمایتی ویژه ای جهت جذب سرمایه گذار در این منطقه داشته باشند که شاهدیم برخی از این اتفاقات در حال تحقق است و بزودی این مهم به اطلاع شهروندان فهیم شهر خواهد رسید.
 وی ضمن قدردانی از سرعت بازگشایی مسیر شهید سرگل به معلم تصریح کرد: از روند پیش آمده جهت توقف و بستن میدان فرزانه ولی عصر (عج) رشت که مسیر ورودی و بسیار مهم رشت هست گلایه دارم و خواهان پیگیری جدی مدیران ارشد شهرداری و حمایت پلیس راهور استان جهت بازگشایی آن مسیر و در ادامه توسعه این خیابان و بازگشایی قطعی آن هستم.
در پایان این دیدار عاقل منش با حضور در واحدهای مختلف اداری شهرداری منطقه یک با معاونین ، مدیران و کارکنان شهرداری منطقه یک دیدار و پای صحبت شهروندان مراجعه کننده در منطقه یک نشست و از زحمات کارکنان شهرداری منطقه یک و همراهی شهروندان با مدیریت شهری رشت قدردانی کرد .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید