کد خبر : 14405 تاریخ انتشار : ۱۷مرداد ۱۴۰۳ ساعت 19:24
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در نشست با شهردار و اعضای شورای منجیل:

هدف مدیریت درمان گیلان،عدالت در توزیع خدمات درمانی سراسر استان است

هدف مدیریت درمان گیلان،عدالت در توزیع خدمات درمانی سراسر استان است

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: در 3 سال گذشته به سرانجام رساندن و راه اندازی درمانگاه منجیل از مهمترین اولویت و ماموریت های مدیریت درمان گیلان بوده است.

به گزارش نیمرخ/ دکتر «حسین ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با شهردار و اعضای شورای شهرمنجیل در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی دیدار و راهکارهای تسریع در دریافت مجوز و آغاز پروژه بازسازی درمانگاه منجیل را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
در این نشست دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه  سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد عمومی کشور است و  بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، گفت: به همین جهت توسعه کمی و کیفی و نیز دسترسی راحت مردم به خدمات این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی عدالت توزیع خدمات در سراسر گیلان از طریق توسعه درمان و خدمت رسانی به بیمه شدگان دور از مرکز استان را از مهمترین برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان دانست و گفت: متاسفانه اهمال کاری در گذشته و عدم راه اندازی درمانگاهی که تکمیل و آماده تجهیز و خدمت رسانی بود ، موجب شد در 30 سال گذشته بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر مردم شهر منجیل از خدمات درمانی این سازمان بی بهره بمانند.
مدیر درمان  تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در 3 سال گذشته به سرانجام رساندن و راه اندازی درمانگاه منجیل از مهمترین اولویت و ماموریت های مدیریت درمان گیلان بوده است، گفت: پس از مکاتبات، پیگیری های متعدد و بازدیدهای میدانی مسئولان استانی و کشوری از ساختمان این درمانگاه ، مجوز بازسازی دریافت شد و  این مجموعه در تلاش است با به سرانجام رساندن این ماموریت، بخش عمده ای از مسائل مردم و بیمه شدگان آن منطقه در حوزه درمان مرتفع گردد.
دکتر ابراهیمی افزود: در تلاش هستیم با کمک کلیه نهادهای ذیربط از جمله شهرداری منجیل این مرکز درمانی به بهره برداری برسد تا مردم و بیمه شدگان آن منطقه از خدمات آن پس از 30 سال بلاتکلیفی بهره مند شوند.
«رحیمی» شهردار منجیل نیز ضمن تقدیراز فعالیت و پیگیری های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان جهت توسعه درمان و خدمت رسانی به مردم منجیل عنوان کرد: با توجه به دوری شهر منجیل به مرکز استان و کمبودهای موجود در حوزه درمان و با توجه به خدمات با کیفیت و ارزنده ای که این سازمان در حوزه درمان ارائه می نماید، به سرانجام رسیدن پروژه درمانگاه تامین اجتماعی منجیل و آغاز بکار آن منجر به کاهش دغدغه های درمانی مردم این شهر می شود، به همین جهت مجموعه شورای شهر و شهرداری منجیل در تلاش است با همکاری همه جانبه با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و بهره گیری از کلیه ظرفیتها، موانع و مسائل موجود را مرتفع نماید.
گفتنی است در این نشست راهکارهای تسریع در دریافت مجوز و آغاز بازسازی درمانگاه منجیل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید