کد خبر : 14410 تاریخ انتشار : ۱۸مرداد ۱۴۰۳ ساعت 06:12
در بازدید «سیاهکار زاده» از مجتمع بندری انزلی تأکید شد

هم ‌افزایی منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی گیلان در راستای رونق اقتصادی

هم ‌افزایی منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی گیلان در راستای رونق اقتصادی

در جریان دیدار مدیر عامل منطقه آزاد انزلی و مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان تأکید شد انزلی و کاسپین خود را از یکدیگر جدا ندانسته، بلکه مکمل هم بوده و با همکاری دو بندر، زمینه ‌ساز تحقق سیاست‌های توسعه اقتصاد دریا محور فراهم می‌شود.
به گزارش نیمرخ/ «محمد سجاد سیاهکار زاده» مدیر عامل سازمان در جریان بازدید از مجتمع بندری انزلی با «حسین یونسی» مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان دیدار کرد.
در این دیدار موضوعاتی همچون طرح توسعه بنادر انزلی، ظرفیت تخلیه و بارگیری، ظرفیت غلات و روغن خوراکی، اهمیت پس‌کرانه در بنادر، اهمیت ساخت مجتمع تعمیرات شناورها و کشتی‌سازی در مجتمع بندری انزلی و تأثیرات آن بر ناوگان حمل‌ونقل دریای خزر، میزان ماندگاری کالا در بنادر، حمل‌ونقل کانتینری، ترمینال اپراتورها، گردشگری دریایی، حمل‌ونقل چندوجهی، برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بنادر کاسپین و انزلی، لایروبی بنادر و هزینه‌های آن، برگزاری مانورهای دریایی مشترک بین دو بندر و همچنین هم‌افزایی در مأموریت‌ها و مسئولیت‌های اقتصادی دو طرف در راستای رونق اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین دو طرف با اشاره به اینکه همکاری روزافزون موجب پیشرفت هر چه بیشتر دو بندر انزلی و کاسپین می‌شود، تأکید کردند: انزلی و کاسپین خود را از یکدیگر جدا ندانسته؛ بلکه مکمل هم بوده و با همکاری دو بندر زمینه‌ ساز تحقق سیاست‌های توسعه اقتصاد دریا محور فراهم می‌شود.
در ادامه سیاهکارزاده به همراه معاونین از بخش‌های مختلف مجتمع بندری انزلی، پست اسکله‌ها و طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری بندر بازدید کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید