کد خبر : 14416 تاریخ انتشار : ۱۸مرداد ۱۴۰۳ ساعت 22:07
مدیر کل بازرسی گیلان:

مدیری که در اتاقش را به روی خبرنگار می‌بندد، لغزش دارد

✅ اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند
مدیری که در اتاقش را به روی خبرنگار می‌بندد، لغزش دارد

 مدیر کل بازرسی گیلان با اشاره به وجه اشتراک سازمان بازرسی با خبرنگاران در صیانت از ارزش‌ها گفت: اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند.
نیمرخ به نقل از مهر، «احمد آقایی» ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و اهل قلم اظهار کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی امانت دار مردم و حاکمیت هستند.
مدیرکل بازرسی گیلان با اشاره به کسب مسؤولیت دوباره در این استان بیان کرد: مفتخرم که دوباره توفیق خدمت گذاری به مردم سرزمین صلح و دوستی و مملو از مفاخر ارزشمند را پیدا کردم.
آقایی با تاکید بر لزوم صیانت از انفال الهی در گیلان اضافه کرد: با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران دست غارتگران و تجاوزگران به انفال را قطع می‌کنیم.
وی با اشاره به سر فصل‌های مطالبات مردمی از اداره کل بازرسی افزود: خبرنگاران نقش مهمی در انجام توفیق آمیز امورات این اداره کل ایفا می‌کنند.
مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه مدل حکمرانی در نظام اسلامی، علوی و الهی است، گفت: نظام حکومتی ایران اسلامی بر پایه سیره علوی و نبوی استوار است.
آقایی با بیان اینکه مدل حکمرانی امامین انقلاب از سیره امام علی علیه تبعیت می‌کند، اضافه کرد: مسؤولان عدالت محوری را سر لوحه کار، تصمیم گیری و حرکت خویش قرار دهد.
وی با تاکید بر لزوم پیروی و مطالعه سیره علوی از سوی مسؤولان افزود: مسؤولان قبل از پذیرش مسؤولیت حکومت نامه امام علی علیه مطالعه کنند و به آن عمل کنند.

لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در عالم رسانه
مدیرکل بازرسی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در عالم رسانه و خبر بیان کرد: رسانه ابزاری برای پاسخ گویی به حب و بغض‌های شخصی و جناحی نیست.
آقایی با بیان اینکه بازرسی عالی‌ترین دستگاه نظارتی است، گفت: تمام تصمیم گیری ها و برنامه‌های بازرسی در راستای پاسخ گویی مطالبات جدی مردم است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران ایثارگران بی سنگر هستند، افزود: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه نظارت و بازرسی نقش آفرین هستند.

مدیری که خودش را از اصحاب رسانه پنهان می‌کند،لغزش دارد

مدیر کل بازرسی گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند، گفت: مدیری که خودش را از اصحاب رسانه پنهان می‌کند دارای لغزش است.
آقایی با اشاره به برخی بی احترامی‌ها و بی مهری‌ها نسبت به رسانه‌ها بیان کرد: مدیری که به خبرنگاران بی مهری می‌کند ضعف و مشکل دارد.
وی با اشاره به نقش نظارتی خبرنگاران افزود: صیانت از حقوق عامه، محیط زیست، انفال، طبیعت و دریا با کمک اصحاب رسانه محقق می‌شود.
مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران کمک حال مدیران هستند، گفت: فرهنگ سازی در جهت صیانت از باورها و پیشگیری وجه اشتراک سازمان بازرسی با خبرنگاران است.
آقایی با بیان اینکه درب سازمان بازرسی گیلان بر روی خبرنگاران باز است، اضافه کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در راستای اصلاح امور و صیانت از ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

خبرنگاران جریان فکری را مدیریت می‌کنند

وی با بیان اینکه خبرنگاران جریان فکری را مدیریت می‌کنند، افزود: رازداری، امانت داری و رعایت اخلاق حرفه‌ای در انعکاس اخبار در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید