کد خبر : 14479 تاریخ انتشار : ۲۵مرداد ۱۴۰۳ ساعت 08:45
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان :

آموزش و پرورش موفق، زمینه ساز آینده روشن است

آموزش و پرورش موفق، زمینه ساز آینده روشن است

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان گفت: آموزش و پرورش موفق، زمینه ساز آینده روشن است.
به گزارش نیمرخ/ «علی دقیق» در دیدار رئیس آموزش و پرورش منطقه کلاچای و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودسرافزود: نظام آموزشی پویا و توانمند از مهمترین شاخص‌های توسعه ی هر کشور است.
دقیق با بیان اینکه آموزش و پرورش موفق زمینه ساز آینده روشن است، افزود: همه باید متعهدانه و مسئولانه کمک کنیم آموزش و پرورشی موفق، توانمند و پویا داشته باشیم.
وی اظهار کرد: استانداردسازي و تدوين شاخص‌هاي كيفي براي تقویت و توسعه فضاهای آموزشی برای ایجاد یک نظام تعلیم و تربیت توانمند بسیار ضروری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بررسی مفهوم عدالت آموزشی و ضرورت اجرای آن، خاطر نشان کرد: فراهم نمودن فرصت‌های برابر تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان و دسترسی یکسان به امکانات در راستای تحقق عدالت آموزشی که در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش مورد تاکید قرار گرفته از جمله برنامه های مهم نوسازی مدارس می باشد.
گفتنی است در این دیدار که صبح روز چهارشنبه 24 مردادماه 1403 و با حضور حیدر رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه کلاچای و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودسر در دفتر کار ایشان برگزار شد، در خصوص استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس، ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و نهادینه ساختن فرهنگ ارزشمند مشارکت در توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تجهیز فضاهای آموزشی، تأمین فضاهای آموزشی ایمن و تقویت و ارتقای نظام آموزشی به ویژه در مناطق آموزشی شهرستان رودسر و منطقه کلاچای بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید