کد خبر : 14531 تاریخ انتشار : ۲۹مرداد ۱۴۰۳ ساعت 12:01
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:

بودجه هزینه‌ای گیلان به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است

بودجه هزینه‌ای گیلان به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، امسال بودجه هزینه‌ای (حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، هزینه‌های جاری) نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است و طبیعتاً نسبت به سال قبل در این خصوص مشکلات کمتری خواهیم داشت.
به گزارش نیمرخ/ «محمد رستمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه بودجه سال آینده دو مرحله‌ای خواهد بود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای مرحله اول بودجه‌ریزی شروع شده و همچنین برنامه نهایی برای بودجه سال ۱۴۰۴ در حال تدوین است.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات بودجه عمرانی گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری و در حوزه بودجه عمرانی استان در سرجمع افزایش اعتبار داشته‌ایم ولی هنوز مشخص نیست میزان این افزایش چقدر خواهد بود چون بعضی از پروژه‌ها با استان‌های دیگر مشترک است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه از بودجه امسال نیز تاکنون حدود چهار و هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان توزیع استانی انجام شده است، افزود: توزیع شهرستانی اعتبارات انجام و پروژه‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مصوب شد.
به گفته رستمی، امسال بودجه هزینه‌ای (حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، هزینه‌های جاری) نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است و طبیعتاً نسبت به سال قبل در این خصوص مشکلات کمتری خواهیم داشت.
وی با اشاره به میزان اعتبارات تعلق‌گرفته به گیلان در سال گذشته گفت: سال گذشته سرجمع اعتبارات عمرانی استان حدود ۹ هزار و‌ ۷۰۰ میلیارد تومان بوده (اعم از ملی و استانی) که ۶۰ درصد تخصیص اعتبار داشتیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با تأکید بر لزوم توجه مدیران به جذب ۴۰ درصد اعتبارات باقی‌مانده در استان افزود: البته مدیران بعضی از پروژه‌ها نیز همچنان در حال پیگیری هستند چون تا پایان شهریور فرصت دارند منابع مرتبط را جذب کنند

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید