کد خبر : 14534 تاریخ انتشار : ۲۹مرداد ۱۴۰۳ ساعت 14:48
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان :

کمبود فضای آموزشی مسکن مهر رشت، دغدغه مهم نوسازی مدارس گیلان است

کمبود فضای آموزشی مسکن مهر رشت، دغدغه مهم نوسازی مدارس گیلان است

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از مدرسه ۱8 کلاسه مسکن مهر رشت بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.
به گزارش نیمرخ/علی دقیق در این بازدید با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت یکی از دغدغه مهم و جدی اداره کل نوسازی مدارس استان بوده، بیان داشت: افزایش جمعیت، مهاجرت به شهرستان و تراکم جمعیتی در مسکن مهر رشت ضرورت توجه و نگاه ویژه به این منطقه را می طلبد.
وی با اشاره به تکمیل پروژه 18 کلاسه مسکن مهر رشت، اظهارداشت؛ تمام تلاش ما این است بتوانیم با بسیج همه ی امکانات، این پروژه بزرگ و زیبا را در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش داده تا بخش اعظمی از معضل کمبود فضای آموزشی این منطقه بر طرف گردد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در مسکن مهر، مناطق حاشیه و شهرستان های با تراکم جمعیتی بالا، اظهار امیدواری نمود؛ امیدوارم با اختصاص اعتبار لازم و کمک‌های خیرین نیک‌اندیش، کمبود مشکل فضای آموزشی استان برطرف شود.
مهندس دقیق در پایان با بیان اینکه در چند سال اخیر با نظارت و اجرای کارشناسان و مهندسین نوسازی مدارس شاهد تحول در فضاهای احداثی هستیم، اظهار داشت؛ احداث فضای سبز مناسب، کلاس‌های استاندارد و با نور کافی، فضاهای مناسب آزمایشگاهی، کتابخوانی و ورزشی و توجه به استاندارد های روز با اهتمام به معماری ایرانی و اسلامی مورد توجه همکارانم در اداره کل بوده است.
گفتنی است مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه رئیس اداره نظارت، سرناظر شهرستان رشت و ناظرین ابنیه و تأسیسات از مدرسه ۱8 کلاسه مسکن مهر رشت که در حال احداث و تکمیل می باشد، بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید