کد خبر : 14552 تاریخ انتشار : ۳۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 05:37
بازرس کل گیلان :

دستگاه‌های اجرایی برای تعیین زمان شیردادن به نوزادان و تاسیس مهد کودک در ادارات اقدام کنند

دستگاه‌های اجرایی برای تعیین زمان شیردادن به نوزادان و تاسیس مهد کودک در ادارات اقدام کنند

بازرس کل استان با اشاره به اهمیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌های کشور دراولویت اجرای این قانون مهم قراردارند.
به گزارش نیمرخ/ سومین نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان امروز برگزار شد تا آخرین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان، اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش گیلان درخصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی شود.
بازرس کل استان در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌های کشور در اولویت اجرای این قانون مهم قرار دارند.
احمد آقایی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون هستند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن وضعیت رفاه مادران شاغل از جمله تعیین زمانی برای شیردادن به نوزادان و تاسیس مهد کودک در ادارات اقدام کنند.
وی همچنین بر برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و فرزندآوری در دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد.
زهرا یعقوب‌نژاد، مدیرکل اموز زنان و خانواده استانداری گیلان هم در این نشست بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیران در اجرای درست این قانون تاکید کرد.
در این نشست همچنین محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان از آخرین تمهیدات صورت گرفته در اداره تحت نظارت خود گزارش دادند.
همچنین هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کردند.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید