کد خبر : 14609 تاریخ انتشار : ۵شهریور ۱۴۰۳ ساعت 11:07
مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد

گاز رسانی به ۲۷ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت

گاز رسانی به 27  واحد صنعتی گیلان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: با هدف رونق هرچه بیشتر تولید و گسترش کسب و کار در استان، در هفته دولت امسال 27 واحد صنعتی گیلان به شبکه گاز متصل شدند.
به گزارش نیمرخ/«عیسی جمال نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی استان گفت: با برخورداری 27 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت امسال، مجموع مشترکین صنعتی گاز در گیلان به 6 هزار و 809 واحد رسیده است.
 وی با اعلام این خبر اظهار داشت: حجم گاز جایگزین این واحدهای صنعتی بیش از 23 هزار مترمکعب در ساعت می باشد و برای گازرسانی به  آنها بیش از 19 میلیارد تومان هزینه شده است.
 جمال نیکویی گاز طبیعی را نعمتی الهی و چرخ محرک توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد: با گازرسانی به این واحدهای صنعتی در 10 شهرستان رشت، صومعه سرا، رودبار، لنگرود، آستانه اشرفیه، انزلی، تالش، سیاهکل، شفت و لاهیجان زمینه رونق هرچه بیشتر تولید و افزایش اشتغال فراهم شده است.
 مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خاتمه هدف اصلی شرکت گاز را خدمت به مردم و جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان گاز طبیعی عنوان کرد و گفت: بی تردید با گازرسانی گسترده به صنایع استان در کنار گازرسانی به سایر بخش ها، زمینه رونق تولید و کسب و کار و به تبع آن رضایتمندی مردم استان فراهم شده است
.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید