کد خبر : 14650 تاریخ انتشار : ۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 16:42
با حضور رئیس کمیته امداد کشور

۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح شد

۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس کمیته امداد کشور و استاندار گیلان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.
به گزارش نیمرخ/ ظهر امروز چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت،  ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی با حضور «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد کشور و همچنین «اسدالله عباسی» استاندار گیلان با میزان اعتبار ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به متقاضیان تحویل داده شد.
 لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد گیلان در ایجاد اشتغال
استاندار گیلان  در این  مراسم با اشاره به وجود ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان گفت: در چند وقت اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که می‌تواند افراد را به خود اشتغالی ترغیب کند.
اسدالله عباسی در مراسم افتتاح نمادین ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در لاهیجان با بیان اینکه کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت‌ در کشور دارد، گفت: کمیته امداد بر گرفته از دید عمیق و الهی امام راحل (ره) بوده  و همواره در کنار مردم و به ویژه محرومین بودند که این روند ادامه‌ دار است.

وجود ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان
وی با اشاره به وجود ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان افزود: در چند وقت اخیر در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام شده که می‌تواند افراد را به خود اشتغالی ترغیب کند.
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال در استان بیان کرد: حوزه اشتغال و خرید ابریشم  در کمیته امداد امام خمینی اقدامات خوبی را انجام داده و بسیاری را مددجویان کمیته امداد اقدام به کاشت کرم ابریشم کردند.
 عباسی، کمیته امداد امام خمینی(ره) را مأمنی برای محرومان دانست و گفت:کمیته امداد درب آن به روی همگان باز است و این نهاد در طول ۴۵ سال گذشته در کنار آحاد مختلف جامعه بوده است.
این ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۲ واحد روستایی و ۲۳ واحد آن شهری با میزان متراژ هفت هزار و ۷۸۴ متر مربع است.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید