کد خبر : 14719 تاریخ انتشار : ۱۴شهریور ۱۴۰۳ ساعت 09:19

نجات زوج جوان گمشده در جنگل های آستارا

نجات زوج جوان گمشده در جنگل های آستارا

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: زوج جوان تهرانی که به علت آشنا نبودن به منطقه گم شده بودند پس از ۴۸ ساعت جستجو صحیح و سالم در حالی که آب و غذا و رمقی برای آنها باقی نمانده بود ساعتی پیش پیدا شدند.
به گزارش نیمرخ/ سردارحسین حسن پوربا بیان اینکه عصر دیروز خانواده این زوج جوان به پلیس آستارا مراجعه و خبر مفقودی زوج جوان را اعلام کردند گفت: در بررسی اولیه مشخص شد، عصر یکشنبه دو جوان برای یک کوهنوردی کوتاه مدت به مسیر جنگلی لوندویل و آبشار لاتون رفته بودند، اما با گذشت ۲۴ ساعت خبری از آنها نیست، گوشی تلفن همراه هر دو نفر نیز از دسترس خارج شده است.
وی افزود: پلیس با بکارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی ابتدا خودروی زوج جوان را در مسیر جنگلی به صورت پارک شده پیدا و سپس با مشخص شدن مسیر حرکت آنها به همراه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و استفاده از فن آوری نوین موفق به شناسایی محل حضور این زن و شوهر جوان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این زوج قصد داشتند به آبشار لاتون بروند که به دلیل آشنا نبودن مسیر در جنگل‌های آستارا مفقود شدند افزود: این زن و مرد پس از ۴۸ ساعت جستجو صحیح و سالم در حالی که آب و غذا و رمقی برای آنها باقی نمانده بود ساعتی پیش پیدا شدند.
سردارحسن پور افزود: این زوج جوان، برای اقدامات درمانی به درمانگاه منتقل شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید