کد خبر : 14747 تاریخ انتشار : ۱۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 23:59
تصادف با یک دستگاه تریلی پارک شده در کنار خیابان

بی‌احتیاطی راننده تیبا، مرگ سرنشین خانم ۲۱ ساله را رقم زد

بی‌احتیاطی راننده تیبا، مرگ سرنشین خانم ۲۱ ساله را رقم زد

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بی‌احتیاطی راننده سواری تیبا در شهرستان لاهیجان منجر به فوت سرنشین خودرو شد.
به گزارش نیمرخ/ سرهنگ «فتح‌الله نصیریان» در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۴۵ امروز با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی تیبا به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلی پارک شده در کنار خیابان برخورد نموده است.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه متاسفانه سرنشین خودرو که یک زن ۲۱ ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد، اذعان داشت: راننده خودرو جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ نصیریان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اینکه رانندگان وسایل نقلیه می‌بایست توجه کامل به جلو داشته تا در زمان و مکان لازم، نسبت به واکنش و پیشگیری از حادثه اقدام کنند به رانندگان توصیه کرد در زمان بارندگی و لغزندگی سطح معابر، با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو از بروز حوادث پیشگیری نمایند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید