کد خبر : 14778 تاریخ انتشار : ۲۰شهریور ۱۴۰۳ ساعت 14:31
رادان اعلام کرد

اخراج ۲ میلیون اتباع خارجی از کشور تا پایان سال

اخراج ۲ میلیون اتباع خارجی از کشور تا پایان سال

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: آمار اتباع خارجی غیرمجاز در کشور مشخص شده، اما باید این آمار نهایی را سازمان اتباع وزارت کشور اعلام کند، منتها نزدیک به دو میلیون نفر امسال از کشور خارج خواهند شد.
به گزارش نیمرخ/ سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تلاش داریم با اقداماتی که بایستی دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت کشور و سایر دستگاه انجام بدهند امسال تا پایان سال عدد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز خارجی که حضور آنها غیرقانونی است و نمی‌توانند در کشور حضور داشته باشند را از کشور طرد کنیم.
او در خصوص آمار حضور این اتباع در کشور گفت: آمار اتباع خارجی غیرمجاز در کشور مشخص شده، اما باید این آمار نهایی را سازمان اتباع وزارت کشور اعلام کند، منتها نزدیک به دو میلیون نفر امسال از کشور خارج خواهند شد.

افزایش هزینه‌های تخلف و جرم
فرمانده انتظامی کل کشور همچنین گفت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارد اما توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و اصل آموزش فنون علمی و حساب‌شده در این عرصه شاخصه پلیس راهور در منظر افکار عمومی است.
رادان در آیین تجلیل از مأموران پلیس راه و راهور کشور در مشهد اظهار داشت: یکی از مواردی که با نگاه جدی و ضرورت برنامه‌ریزی در آن با آن روبه‌رو می‌شویم موضوع کاهش کشته‌شدگان تصادفات رانندگی است.
وی اضافه کرد: اگرچه در سایه برنامه‌های اجرایی از چند سال گذشته این تعداد به زیر 20 هزار نفر در سال رسیده است اما باید عزم خود را جذب کنیم به حداقل ممکن برسد.
سردار رادان ادامه داد: علل مختلفی در وقوع حوادث رانندگی نقش دارد اما با وجود این برای 6 ماه باقیمانده سال باید برنامه‌ریزی علمی و هدفمندی داشته باشیم تا شاهد روند رو به کاهش تصادفات و تعداد جان‌باختگان باشیم.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارد اما توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و اصل آموزش فنون علمی و حساب‌شده در این عرصه شاخصه پلیس راهور در منظر افکار عمومی است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید