کد خبر : 15110 تاریخ انتشار : ۲۱مهر ۱۴۰۳ ساعت 23:03

چهره های موفق و شاخص بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تجلیل شدند

چهره های موفق و شاخص بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تجلیل شدند

از 10 بازنشسته موفق ، فعال و شاخص تامین اجتماعی گیلان در عرصه های نویسندگی ، تدریس دانشگاهی ، پژوهش ، کارآفرینی و مشارکت های اجتماعی به عنوان چهره های علمی ، برجسته و اثرگذار در جامعه قدردانی شد.
به گزارش نیمرخ/ در آئینی با حضور «کیوان مرتضوی» مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، «عطاا.. صفی زاده» رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان و اعضای هیات مدیره کانون مدیران بازنشسته شهرستان رشت و «پوراکبر» بازرس کانون عالی بازنشستگان کشور ، از چهره های موفق و شاخص بازنشستگان تحت پوشش در عرصه های مختلف کارآفرینی ، تالیف کتاب ، تدریس دانشگاهی ، تحقیق و پژوهش ، نویسندگی ، پیشکسوتان ایثارگر ، فعالان در حوزه های متنوع مشارکت های اجتماعی که علیرغم نائل گردیدن به بازنشستگی و قرار گرفتن در دوره سالمندی همچنان به شکل پویا و اثرگذار به ایفای نقش در جامعه می پردازند تجلیل شد.
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان در این آئین ضمن  گرامیداشت هفته سالمندان ، با بیان اینکه قریب به 200 هزار نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود در سطح استان تحت پوشش قرار دارند که بیش از 60 درصد آنها را بازنشستگان تشکیل می دهند، اذعان داشت : رزومه افراد منتخب سبب خرسندی و مایه مباهات و افتخار است که چنین فرهیختگانی در زمره بازنشستگان تامین اجتماعی در این خانواده بزرگ عضویت دارند .
وی با بیان اینکه جشنواره انتخاب بازنشستگان نمونه در سالجاری با تغییرات زیاد در شاخصها و امتیازات برگزار شد، اظهار داشت : شناسایی افراد مستعد ، توانمند ، پویا و فعال در عرصه های مختلف از ویژگی های این جشنواره بوده است .
در این نشست هر یک از منتخبین با تبیین برخی دستاوردها و فعالیتهای خود به ارائه بیوگرافی و گزارشی مختصر از اقدامات شاخصی که سبب این گزینش شده است ، پرداخت .  
تالیف و ترجمه کتاب ، ارائه مقالات علمی پژوهشی ، فعالیت های هنری فرهنگی ، ادامه تحصیلات دانشگاهی ، تدریس در دانشگاههای مختلف ، کارآفرینی ، انجام مشارکت های اجتماعی و عام المنفعه در کنار مواردی همچون میزان سوابق بیمه پردازی ، موفقیت های علمی هنری ورزشی فرزندان ، ایثارگری و ... از جمله شاخص های انتخاب چهره های برجسته و منتخب در این تجلیل بوده است .
در این نشست تشکیل انجمن نخبگان پیشکسوت در زمره یکی از اقدامات فرهنگی کانون های بازنشستگی جهت ایجاد بانک اطلاعاتی از چهره های موفق جامعه مستمری بگیران بازنشسته و بهره گیری از تجارت و تخصص های آنها پیشنهاد شد.  
همچنین از آقایان مجید محمدپور ، محمدرضا بینش برهمند ، هادی غلام نیای فومنی ، محمد حسینی سلکی سری ، مرتضی بهزاد فلاح پور ، محسن آریاپاد ، ایرج عفت پناه ، محمد مهدی خورسندی و خانم مینا خوشخو تجلیل به عمل آمد.   

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید