کد خبر : 15121 تاریخ انتشار : ۲۲مهر ۱۴۰۳ ساعت 23:49

افتتاح مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت+ تصاویر

افتتاح مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت+ تصاویر

واحد‌های نگهداری سالمندان و معلولین جسمی حرکتی و بخش توسعه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با ظرفیت ۴۰ تخت با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان به بهره برداری رسید.
به گزارش نیمرخ/ عملیات ساخت مرکز نگهداری سالمندان و معلولین جسمی حرکتی رشت که از سال ۸۸ شروع شده بود، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و مسئولان استانی افتتاح شد.
برای ساخت ۱۲ واحد و بخش جدید جسمی حرکتی سالمندان و معلولان رشت بیش از ۸۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.
«آیت‌ الله رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیرین اظهار داشت: مشارکت خیرین برای ساخت مجموعه‌هایی که برای نگهداری از سالمندان در نظر گرفته می شود، در واقع کمک به کیفیت بالاتر زندگی این افراد است.
فلاحتی با اشاره به روند پیری در استان گیلان افزود: مسئولان باید برای رفاه حال سالمندان و ایجاد مراکز توانبخشی و درمانی تلاش کنند.
«سید علی حسینی» مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت نیز در این مراسم زیربنای کل این مجموعه را ۶ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: مرحله نخست این مرکز در هزار مترمربع با ظرفیت ۴۰ تخت ساخته شده است.
حسینی با بیان اینکه برای ۵ هزار متر باقی مانده نیاز به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: در این مجموعه واحدهای مجزا برای سالمندان ساخته می‌شود که خیرین می‌توانند در ساخت آن مشارکت کنند.
وی همچنین با بیان اینکه گیلانی ها ید طولایی در امور نیکوکارانه داشته و دارند، افزود: مرحوم آرسن میناسیان و دکتر حکیم زاده از طلایه داران و بانیان ارزشمند آسایشگاه رشت و کهریزک تهران بودند و ما قدردان زحمات آنان هستیم .
«سید احمد قیامی» رئیس هیئت مدیره آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت نیز در این مراسم  گفت: ما از تمام خیرین که تاج سرماهستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم؛ کسانی که بدون منت زحمت می کشند و بخشی از فکر و قلبشان را در اختیار این مجموعه بزرگ مردمی گذاشتند و همه ما به آثار کار نیک خود ایمان داریم .
در پایان این مراسم از ۲۰ خیر و افراد خدمتگزار به مددجویان این مرکز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است آیین افتتاح  ۱۲ باب سوئیت مراقبتی توانبخشی با حضور آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان، مهندس «جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، «آریا طوفانی» مدیر کل بهزیستی گیلان و سایر مسئولین استانی در آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولین رشت برگزار شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید