کد خبر : 15186 تاریخ انتشار : ۲۸مهر ۱۴۰۳ ساعت 23:08

۲ مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت پلمب شد

2 مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت پلمب شد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی فاقد پزشک و مجوز در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش نیمرخ/ دکتر «زهره تیموری» مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه اظهار داشت: ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی که به صورت غیرمجاز در امور پزشکی دخالت کرده و خدمات درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس و لیزرموهای زائد فعالیت می کردند توسط کارشناسان  نظارتی معاونت درمان دانشگاه شناسایی و پلمب شدند.
 دکتر تیموری بیان کرد: با توجه به حساس بودن کار درمان و به مخاطره انداختن سلامت شهروندان  این مراکز پلمب و گزارش‌ لازم به منظور پیگیری تخلفات به مراجع قضایی ارسال شد.
 وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه درمان هیچ گونه مماشاتی نخواهد کرد و بر اساس قانون با عوامل متخلف طبق ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد.
 مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه از شهروندان خواست در صورت مراجعه جهت دریافت هر گونه خدمات پزشکی، از داشتن مجوزهای قانونی و نیز  تطبیق  تصویر پروانه مطب با خود پزشک  حاضر در مجموعه درمانی اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مراجعه به  واحد نظارت بر درمان دانشگاه یا تماس با سامانه 190 این موضوع را گزارش دهند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید