کد خبر : 17012 تاریخ انتشار : ۱اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت 23:03
معاون تحقیقات شرکت آبفای استان خبر داد

ارسال قبوض آب بهای مشتركین آبفای گیلان در پیام رسان «بله» در دستور

ارسال قبوض آب بهای مشتركین آبفای گیلان در پیام رسان «بله» در دستور

با حضور معاونين خدمات مشترکين و درآمد، مالی و پشتیبانی، مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه های فناوری اطلاعات و خدمات مشترکين و درآمد، اولین جلسه بررسی ارائه قبوض مشترکين از طریق پیام رسان بله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش نیمرخ/ «سمیرا مهرپرور» مسئول معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان گفت: با بررسی های گروه خدمات الکترونيک و سیستم های نرم افزاری دفتر فناوری اطلاعات اين معاونت اولین جلسه نحوه ارائه قبوض مشترکين در پیام رسان بله پس از بررسی های فنی در سالن اجتماعات اين شرکت با حضور یکی از شرکت های ارائه دهنده در اين زمينه که خدمات مؤثری در حوزه برق کشور انجام داده است برگزار شد.
مهرپرور افزود: در اين جلسه مدیر دفتر IT و رئیس گروه نرم افزار این دفتر با ارائه توضیحاتی نسبت به نحوه برقراری راههای ارتباطی با مشترکين با رعايت صرفه جویی های ریالی تاکید و پس از تبادل نظر معاونين مالی و پشتیبانی و خدمات مشترکين و درآمد و همچنين شرکت سیمادانش به عنوان پیمانکار حوزه مشترکين شرکت آب و فاضلاب مقرر شد پس از تهيه شرح خدمات مورد نظر، نحوه دریافت و پرداخت قبوض مشترکين با رعايت الزامات در بستر پیام رسان بله انجام شود.
وی بیان داشت: پایان جلسه تجارب کسب شده در زمينه هوش مصنوعی در صنعت برق در قالب چندين نمونه کار ارائه و مقرر شد کارگروه کاربرد هوش مصنوعی در شرکت آبفای گیلان تشکیل تا در اين مقوله خدمات ارزنده ای به مشترکين ارائه شود.
شرکت آب و فاضلاب استان گیلان جزء اولين شرکت های صنعت آب کشور است که در حوزه پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مشترکين گام برمی دارد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید