برگزاری-یادواره-شهدای-ترور-شهرستان-رشت-در-گلزار-شهدا<-strong><-p> " /> برگزاری-یادواره-شهدای-ترور-شهرستان-رشت-در-گلزار-شهدا<-strong><-p> " />
کد خبر : 4015 تاریخ انتشار : ۱۴مهر ۱۴۰۱ ساعت 23:42

برگزاری یادواره شهدای ترور شهرستان رشت در گلزار شهدا


	برگزاری یادواره شهدای ترور شهرستان رشت در گلزار شهدا

یادواره شهدای ترور شهرستان «رشت» در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

 

به گزارش نیمرخ گیلان/ یادواره «شهدای ترور شهرستان رشت» صبح امروز پنجشنبه (14 مهرماه ) با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، جمعی از محیط بانان و کارکنان با سخنرانی سردار «علی خلیلی» معاون قرارگاه ثارالله در گلزار شهدای رشت برگزار شد.


«محمد تقی تقی زاده» مسئول امور ایثارگران حفاظت محیط زیست گیلان و فرزند شهید ترور شهید «تقی تقی زاده» با اعلام خبر فوق گفت: یادواره شهدای ترور شهرستان «رشت» با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سپاه پاسداران ،هلال احمر و فرمانداری در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

در این مراسم «سردا علی خلیلی» معاون قرارگاه ثارلله طی سخنانی اظهار داشت : در برهه حساس کنونی وظیفه همه ما داشتن بصیرت است؛ در خصوص حوادث اخیر در کشور نیز زیباترین و پرمغزترین جملات را مقام معظم رهبری بیان داشتند و فرمودند «دشمن از ایران قوی می ترسد و در این حادته به ملت و نیروی انتظامی و بسیجی ها جفا شده و پشت این ماجرا استکبارجهانی و آمریکا قرار دارد. »

وی افزود: تا زمانی که انقلاب در مسیر قدرت حرکت می کند، دشمنان ناامید خواهند شد ، مالک اشترها به پشت خیمه های دشمن و معاویه ها رسیدند؛ مراقب باشیم دوباره حادثه تلخ تاریخی تکرار نشود .

سردار خلیلی ادامه داد : به فرموده مقام معظم رهبری، وظیفه داریم جهاد تبیین را در هر جمع و فرصتی برای جوانان ، خانواده و سطح جامعه بیان کنیم .

شهرستان رشت ۴۱ شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید