فعالیت50-مدرسه-فوتبال-غیرمجاز-در-گیلان<-p> " /> فعالیت50-مدرسه-فوتبال-غیرمجاز-در-گیلان<-p> " />
کد خبر : 5261 تاریخ انتشار : ۷آبان ۱۴۰۱ ساعت 21:01

فعالیت۵۰ مدرسه فوتبال غیرمجاز در گیلان


	فعالیت50 مدرسه فوتبال غیرمجاز در گیلان

 مسئول مدارس فوتبال گیلان گفت: از ۱۵۰ مدرسه فوتبال موجود در گیلان ،حدود ۵۰ مورد غیرمجاز شناسایی شده‌اند که برای مربیان حاضر در این مدارس کارت مربیگری در مسابقات پایه صادر نمی‌شود.


به گزارش نیمرخ گیلان/ سید امیر فرحسینی در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: این مربیان حق شرکت و حضور در کلاس‌های ارتقای مربیگری را ندارند و برای شرکت آنها در کلاس‌های ارتقای مربیگری نیز کارتی صادر نخواهد شد.
مسئول مدارس فوتبال گیلان به اقدام مدارس فوتبال غیرمجاز گیلان برای دریافت مجوز اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان این باشگاه‌ها برای تکمیل پروانه خود هر چه سریعتر اقدام و آن را کامل کنند.
فرحسینی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پروانه و پرونده باشگاه فوتبال، مسئولان این باشگاه با مراجعه به هیات فوتبال استان می‌توانند برای اخذ مجوز رسمی از این هیات اقدام کرده تا فعالیت‌های آنان در چارچوب قانون انجام شود.
وی اظهار کرد: با دریافت مجوز رسمی این مدارس از هیات فوتبال، مربیان حاضر در اینگونه مدارس نیز مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت و آنان نیز می‌توانند در رقابت‌های لیگ‌های پایه حضور یافته و برای حضور در کلاس‌های ارتقای مربیگری نیز ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به تعداد کلاس‌های فوتبال مجاز در گیلان بیان کرد: هم اینک حدود یکصد مدارس فوتبال مجاز در گیلان فعالیت دارند که در طول سال علاقمندان زیادی برای آموزش فوتبال در این کلاس‌ها حضور می یابند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید