برگزاری-مانور-جهادی-«افزایش-تاب-آوری»-برای-پیشگیری-از-حوادث-احتمالی-در-اشكورات-رودسر<-span><-span><-p> " /> برگزاری-مانور-جهادی-«افزایش-تاب-آوری»-برای-پیشگیری-از-حوادث-احتمالی-در-اشكورات-رودسر<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5509 تاریخ انتشار : ۲۸آبان ۱۴۰۱ ساعت 15:04

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان  خبر داد

برگزاری مانور جهادی «افزایش تاب آوری» برای پیشگیری از حوادث احتمالی در اشكورات رودسر


	برگزاری مانور جهادی «افزایش تاب آوری» برای پیشگیری از حوادث احتمالی در اشكورات رودسر

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از اجرای طرح بزرگ افزایش تاب آوری با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در اشکورات رودسر خبر داد.

به  گزارش نیمرخ گیلان/ محمدتقی مهدیزاده گفت: این طرح بزرگ با فعالیت 21 اکیپ عملیاتی از تمامی امورهای شرق استان در منطقه اشکورات رحیم آباد شهرستان رودسر با اعتباری حدود 2 میلیارد ریال به اجرا در آمد.
وی تاکید کرد: در روستاهای توکاس و پیاغوزبن از توابع اشکورات تعویض 265 عدد مقره دو پله و متعلقات و تعمیرات شبکه به همت همکاران با موفقیت انجام شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: همزمان با سراسر کشور و با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان در حال اجرا است.
مهندس مهدیزاده در مورد اهداف اجرای این طرح اظهار داشت : شبکه‌های توزیع  برق  در کشور  به خصوص استان حادثه خیز گیلان همواره در معرض آسیب‌های طبیعی قرار دارند و این برنامه ،مانورها و طرح های مشابه به منظور حفظ پایداری شبکه‌های برق پیش بینی شده است و این تعمیرات به صورت پیشگیرانه انجام می‌شود و هدف از آن برقدار کردن شبکه و برق رسانی مطمئن به مشترکان در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام بروز مشکلات و بحران‌های طبیعی است.
وی گفت: ارایه خدمات مطلوب و تامین برق مطمئن و پایدار، از مهمترین اولویت های شرکت توزیع برق استان است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید