باید-برای-مهاجرین-به-گیلان-و-افزایش-مشترکین-برق-چاره-اندیشی-کرد<-span><-span><-p> " /> باید-برای-مهاجرین-به-گیلان-و-افزایش-مشترکین-برق-چاره-اندیشی-کرد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5549 تاریخ انتشار : ۱آذر ۱۴۰۱ ساعت 16:03

مدیرعامل توزیع برق گیلان :

باید برای مهاجرین به گیلان و افزایش مشترکین برق چاره اندیشی کرد


	باید برای مهاجرین به گیلان و افزایش مشترکین برق چاره اندیشی کرد

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: سیل عظیم مهاجرین به این استان و افزایش مشترکین و متعاقباً مصرف برق در فصل پیک سال ، نیاز به چاره اندیشی دارد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ به منظور بررسی موضوعات و مسائل حوزه شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان، جلسه شورای اداری صنعت آب و برق با حضور نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به میزبانی شرکت توزیع برق استان گیلان برگزار شد.

محمدتقی مهدیزاده ،مدیرعامل توزیع برق گیلان در این نشست خاطرنشان کرد: 77 درصد مشترکین ما خانگی هستند و تنها چهار دهم درصد مشترکین در بخش تولید و صنعت فعال هستند که نشان دهنده عدم حضور گیلان در زمره استان های صنعتی کشور است.

وی افزود: سیل عظیم مهاجرین به این استان از اقصی نقاط کشور و افزایش مشترکین و متعاقباً مصرف برق در فصل پیک سال نیاز به چاره اندیشی دارد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم و چالشی جدی را تجربه نکنیم.

امسال مدیریت مصرف فوق العاده ای داشتیم

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: امسال مدیریت مصرف فوق العاده ای داشتیم و این با درایت وزارت نیرو و با برنامه های مدون انجام شده است که موفق شدیم در استان حتی یک دقیقه هم خاموشی نوبتی نداشته باشیم.

مهدیزاده اظهار داشت: مشترکین در حوزه صنعت و کشاورزی از همکاری با ما رضایتمندی خود را ابراز داشتند؛ چرا که برخلاف سالهای پیش در سال جاری با بکارگیری راهبرهای مدیریت مصرف کمترین خاموشی در این دو بخش اعمال شد.

وی افزود: در حوزه ادارات دولتی نیز در سال جاری اقدامات بی نظیر و همکاری خاصی صورت گرفته و این یک ظرفیت مغفول مانده در سالهای پیش بوده که در پیک امسال به بهترین نحو ازآن بهره برداری شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: از نظر فراوانی شبکه فشار ضعیف بعد از تهران بزرگ مقام دوم در کشور را داریم.

امسال بیش از 800 هزار نفر از مشترکین مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند

مهدیزاده افزود: امسال برای مشترکین خانگی پاداش های مناسب و جدیدی در نظر گرفته شد و بیش از 800 هزار نفر از مشترکین ما مشمول دریافت این پاداش های مدیریت مصرف شدند و در مجموع 39 میلیارد تومان پاداش به این مشترکین پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تمامی نتایج مثبت و موفقیت توزیع برق گیلان در پیک جاری ماحصل همکاری،مشارکت و همراهی تمامی مشترکین،ادارات سازمانها و مدیران استانی بوده است.

احداث 700 کیلومتر کابل خود نگهدار در سال جاری

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: در بحث کابل خود نگهدار جهش خوبی داشتیم و تاکنون قریب به 700 کیلومتر کابل خود نگهدار در سال 1401 احداث شده است.

مهدیزاده تاکید کرد: تمامی خدمات ما منوط به وصول حداکثری مطالبات است و عدم پرداخت بهای برق مصرفی از سوی ادارت و سازمانها موجب بروز مشکل در روند خدمت رسانی می شود.

وی در مبحث اتوماسیون کلیدها نیز اظهار داشت: ما امسال ضریب فرمان پذیری را افزایش دادیم، تا پایان سال 1400 میزان نصب76 دستگاه بود اما امسال تا اکنون به 139دستگاه افزایش یافته است.

گفتنی است در این نشست «حمید رضا امام پناهی» فرماندار شهرستان رشت ،«جبار کوچکی نژاد»، «سیدعلی آقازاده» و «محمدرضا احمدی سنگری» نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو به بحث و گفتگو پیرامون صنعت آب و برق پرداختند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید