اورژانس-گیلان-در-ماه-گذشته-حدود-10-ماموریت-اورژانسی-انجام-داد<-span><-span><-p> " /> اورژانس-گیلان-در-ماه-گذشته-حدود-10-ماموریت-اورژانسی-انجام-داد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5593 تاریخ انتشار : ۵آذر ۱۴۰۱ ساعت 22:44

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان:

اورژانس گیلان در ماه گذشته حدود ۱۰ ماموریت اورژانسی انجام داد


	اورژانس گیلان در ماه گذشته حدود 10 ماموریت اورژانسی انجام داد

اورژانس گیلان در ماه گذشته 9 هزار و 992 ماموریت اورژانسی انجام داده است .

به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر جمشید محمدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش 31 درصدی ماموریتهای اورژانس نسبت به ماه گذشته گفت: این مرکز در آبان ماه  سال جاری موفق به انجام 9 هزار و 992 ماموریت شده است که از این بین 2 هزار و 92ماموریت تصادفی و 7هزار و 900ماموریت‌ مربوط به موارد غیر تصادفی بوده است.

وی در خصوص تعداد بستری های اورژانسی گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی ضمن امدادرسانی به مصدومان و بیماران تعداد 5 هزار و 700 نفر را نیز جهت ادامه درمان به بیمارستان های استان منتقل کرده اند.

دکتر محمدی در خصوص تعداد تماس هایی که با اورژانس استان برقرار می شود، گفت:در ماه گذشته تعداد 20 هزار و 104تماس با مرکز ارتباطات اورژانس برقرار شده است که متاسفانه از این بین بیش از 1 هزار تماس مربوط به مزاحمت های تلفنی بوده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به راه اندازی رسمی اورژانس بانوان در شهر رشت گفت: با توجه به ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس های مربوط به زنان برای نخستین بار در گیلان اولین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت شروع به کار کرد.

وی در ادامه افزود: تیم اورژانس بانوان متشکل از 1 کارشناس پرستاری و 1 کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس های احتمالی بانوان در شهر رشت در حال خدمت رسانی هستند.

محمدی در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، آنان را خط مقدم جبهه سلامت خواند و از تلاش های ارزنده ی ایشان قدردانی کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید