وجود-8-هزار-مدرسه-کانکسی-در-کشور<-p> " /> وجود-8-هزار-مدرسه-کانکسی-در-کشور<-p> " />
کد خبر : 5663 تاریخ انتشار : ۱۰آذر ۱۴۰۱ ساعت 13:48

وجود ۸ هزار مدرسه کانکسی در کشور


	وجود 8 هزار مدرسه کانکسی در کشور

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که برای نظام تعلیم و تربیت فضا و امکانات باید فراهم باشد و همه عناصر مدیریتی و اجرایی در این خصوص مسئولند، گفت: در حال حاضر هشت هزار مدرسه کانکسی در کشور داریم.
 نیمرخ گیلان/ یوسف نوری در جریان سفر خود  به استان یزد با حضور در شورای آموزش پرورش یزد، با اشاره به اهمیت دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن از نفوذ نظامی ناامید شده است و در عصر حاضر قصد دارند با دگرگونی آموزش به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
وی نقش آموزش و پرورش و کادر آموزشی در مقابله با فتنه های اخیر دشمنان دین و نظام اسلامی را حائز اهمیت و حساس دانست و افزود: شیوع ویروس کرونا و بعد از آن تعطیلی مدارس همه از جمله زمینه های ایجاد شده برای به عقب رانده شدن نظام آموزشی است.
وزیر آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین را لازمه توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: برای نظام تعلیم و تربیت فضا و امکانات باید فراهم باشد و همه عناصر مدیریتی و اجرایی در این خصوص مسئولند.
نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نظام آموزشی کشور نیازمند تقویت زیرساخت‌های لازم است، تصریح کرد: در حال حاضر هشت هزار مدرسه کانکسی در کشور داریم.
وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیری را اولویت جدی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: ما باید در سه حوزه نیروی انسانی به وسیله جذب معلم، اصلاح منابع درسی مدارس و آموزش خانواده ها اقدامات جدی برنامه ریزی و اجرایی کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که آموزش و پرورش باید علاوه بر دغدغه ذهنی به اولویت اجرایی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: الگوی توسعه ای نظام آموزشی با یک محوریت مشخص باید توسط استان‌ها تدوین و به صورت آزمایشی اجرا شود.
نوری جبران کمبودهای نیروی انسانی را از دیگر اولویت های اجرایی وزارت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: تعهدات وزارت آموزش و پرورش در پروژه های خیری در آینده ای نزدیک پرداخت می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید