برگزاری-نمایشگاه-«کالای-ایرانی-خانه-ایرانی»-در-گیلان<-p> " /> برگزاری-نمایشگاه-«کالای-ایرانی-خانه-ایرانی»-در-گیلان<-p> " />
کد خبر : 5697 تاریخ انتشار : ۱۲آذر ۱۴۰۱ ساعت 21:46

برگزاری نمایشگاه «کالای ایرانی ،خانه ایرانی» در گیلان


	برگزاری نمایشگاه «کالای ایرانی ،خانه ایرانی» در گیلان

نمایشگاه «کالای ایرانی،خانه ایرانی» از ۱۵ لغایت ۱۹ آذرماه سال‌جاری در گیلان برگزار می شود.
به گزارش نیمرخ گیلان/ مجری نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی از برگزاری نمایشگاه کالای تمام ایرانی که صفر تا صد تولیدات داخل هستند خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان دایر خواهد بود.
حامد خورشیدی افزود: کالاهای قابل ارائه در نمایشگاه مذکور شامل ملزومات منزل، فرش، لوستر، دکوراسیون داخلی و کالای خواب است و در ضمن محصولات غذایی کاملا ایرانی نیز در آن به نمایش گذاشته خواهد شد.
خورشیدی خاطرنشان کرد: خریداران کالا به ازای خرید بن دریافت خواهند کرد و از بین دارندگان بن هرشب قرعه کشی می شود و به فرد برنده سکه طلا اهدا خواهد شد.
وی تصریح کرد: نمایش توانمندی های تولید کنندگان کالای ایرانی برای خانه های ایرانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
خورشیدی همچنین گفت: علاوه بر استان گیلان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از سراسر کشور، کالاهای تمام ایرانی خود را در غرفه‌های خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مجری نمایشگاه کالای ایرانی خانه ایرانی تصریح کرد: بیش از ۵۰ غرفه در نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی آماده خدمات رسانی به علاقمندان است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید