افزایش-۵۵۰-نفری-ظرفیت-خوابگاه-دانشجویی-علوم-پزشکی-گیلان<-span><-span><-p> " /> افزایش-۵۵۰-نفری-ظرفیت-خوابگاه-دانشجویی-علوم-پزشکی-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5756 تاریخ انتشار : ۱۶آذر ۱۴۰۱ ساعت 16:41

در آیین روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان علوم پزشکی استان عنوان شد

افزایش ۵۵۰ نفری ظرفیت خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی گیلان

دکتر بالو : برای کنش‌گری اجتماعی به ویژه در حوزه علوم پزشکی باید به منبع موثق رجوع کرد


	افزایش ۵۵۰ نفری ظرفیت خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:«فکر کردن و تصمیم گیری» نخستین درس اساتید به دانشجویان است و دانشجو همچنان باید برای درک امور سیاسی و فرهنگی ، به اصل و منشأ آن مراجعه کند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور پرشور و نشاط دانشجویان و همچنین مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در سالن همایش‌های دانشکده بهداشت برگزار شد.

دکتر حیدرعلی بالو  در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان علوم پزشکی گیلان، شرط راهبری و کنشگری را اطلاعات صحیح دانست و گفت: در کنش ها و واکنش های سیاسی اخیر، اگر افراد جامعه و به ویژه دانشجویان برای کسب اطلاعات و آگاهی به منبع موثق و اصل آن مراجعه می‌کردند، یقیناً تنش های اجتماعی فعلی در جامعه رقم نمی‌خورد.

«فکر کردن و تصمیم گیری» نخستین درس اساتید به دانشجویان است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: به وجود دانشجویان فرهیخته ای همچون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتخار می‌کنم.

 وی با بیان اینکه «فکر کردن و تصمیم گیری» نخستین درس اساتید در دانشگاه به دانشجویان است، افزود: دانشجو همچنان که در  امور آموزشی و  علمی به منابع موثق رجوع می کند، باید برای درک امور سیاسی و فرهنگی  نیز به اصل و منشأ آن مراجعه کند.

دکتر بالو با اشاره به رویدادها و حوادث اخیر در کشور افزود: در کنش ها و واکنش های سیاسی اخیر اگر افراد جامعه و به ویژه دانشجویان برای کسب اطلاعات و آگاهی به مرجع اصلی مراجعه می‌کردند، یقیناً تنش های اجتماعی فعلی در جامعه رقم نمی‌خورد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان رجوع به منبع  اصلی هر موضوعی برای کسب آگاهی و اطلاعات را شرط راهبری در امور دانست و گفت: همه علوم انسانی و طبیعی همچون علوم پزشکی برای کنشگری و عمل، متکی به اطلاعات پایه و اساسی است.

  دانشجویان در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری موثر هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی،  مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: روز ۱۶ آذر روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری موثر هستند، افزود: دانشجویان باید با اشراف بر امور دانشگاه و مسایل مرتبط با آن در جهت تعالی و رشد دانشگاه، مسوولان خود را یاری رسانند.

 افزایش ۵۵۰ نفری ظرفیت خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی گیلان

دکتر فردین مهرابیان ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم  با تبریک روز دانشجو، جوانی را یکی از برجستگی های منحصر به فرد دانشجویان دانست و اظهار کرد: جوانی ، گوهری گرانبهاست و جوان دانشجو باید در عنفوان جوانی، فراگیری دانش و مهارتهای زندگی را بیاموزد.

  وی با اشاره به نقش برجسته دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران کرونا، افزود: ۳۵۰ دانشجو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران کرونا دوشادوش کادر بهداشت و درمان در جهت خدمت به مردم شتافتند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش ظرفیت ۵۵۰ نفری خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این اقدام در کنار امور فرهنگی و رفاهی دانشجویان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

 دکتر مهرابیان همچنین از تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت خرید و یا احداث خوابگاه متاهلین، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی ویژه دانشجویان در آینده خبر داد.

در این مراسم تعدادی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نیز به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و همچنین راهکارها جهت ارتقای کمی و کیفی فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه پرداختند.

 گفتنی است در این مراسم ۴۳۴ دانشجو  (۳۹۴ رتبه برتر علمی، ۳۴ فعال فرهنگی، قرآنی، صنفی، ۶مدال آور المپیاد ورزشی)  تقدیر و تجلیل شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید