یزدانی-می-تواند-از-تمام-اختیارات-قانونی-اش-استفاده-کند<-span><-p> " /> یزدانی-می-تواند-از-تمام-اختیارات-قانونی-اش-استفاده-کند<-span><-p> " />
کد خبر : 5835 تاریخ انتشار : ۲۶آذر ۱۴۰۱ ساعت 09:06

حمایت قاطعانه رییس شورا از سرپرست شهرداری رشت:

یزدانی می تواند از تمام اختیارات قانونی اش استفاده کند


	یزدانی می تواند از تمام اختیارات قانونی اش استفاده کند

رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت : هر کسی در هر جایگاهی که به عنوان سرپرست یا مدیر قرار دارد، اختیاراتی دارد و ما هم به «یوسف یزدانی» اعلام کردیم که وی می تواند از تمام اختیاراتی که قانون در اختیارش قرار داده، استفاده کند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ محمدحسین واثق کارگرنیا طی سخنانی ضمن حمایت قاطعانه از سرپرست شهرداری رشت افزود:هر کسی در هر جایگاهی که به عنوان سرپرست یا مدیر قرار دارد، اختیاراتی دارد و ما هم به «یوسف یزدانی» اعلام کردیم که وی می تواند از تمام اختیاراتی که قانون در اختیارش قرار داده استفاده کند و هیچ سازمان و دستگاهی نمی تواند مانع از اعمال اختیار قانونی مدیر یا سرپرست شود.

کارگرنیا اظهار داشت : سازمان ها بر اساس ضوابط، چهارچوب و وظایفی دارند و بنا به صلاحدید خودشان می توانند ورود کنند اما اختیارات قانونی افراد را نمی توان محدود کرد و سرپرست هم در جایگاه خود دارای اختیار است.

وی ظهار داشت : ما هم به عنوان ناظر بر عملکرد، اگر ببینیم کسی از اختیارات خود سواستفاده کرده یا در انجام امور مسامحه کند، مطمئنا مقابل وی ایستاده و برخورد خواهیم نمود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید