برگزاری-نخستین-نشست-شورای-روابط-عمومی-های-صنعت-آب-و-برق-شمال-كشور-در-رشت<-span><-span><-p> " /> برگزاری-نخستین-نشست-شورای-روابط-عمومی-های-صنعت-آب-و-برق-شمال-كشور-در-رشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5841 تاریخ انتشار : ۲۶آذر ۱۴۰۱ ساعت 11:19

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان خبر داد

برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق شمال كشور در رشت


	برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق شمال كشور در رشت

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان از تشکیل نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت آب و برق مناطق شمال کشور به میزبانی این شرکت در رشت خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ رضا احمدی افزود: نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت آب و برق مناطق شمال کشور به میزبانی شرکت برق منطقه ای استان گیلان به صورت ویدیو کنفرانسی در رشت برگزار می شود.
احمدی اظهار داشت: در این نشست ویدیو کنفرانسی مدیران روابط عمومی های برق منطقه ای گیلان، مازندران وگلستان و شرکت های توزیع نیروی برق گیلان،مازندران ،گلستان، قزوین و همدان حضور می یابند و چگونگی روند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور استفاده بهینه از انرژی برق و گاز و عبور موفقیت آمیز در زمستان پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
وی افزود: با استفاده از تجارب تابستان گذشته که برای مشترکین خانگی بدون خاموشی برق پایدار و مطمئن فراهم شده بود، لذا تامین برق پایدار و مطمئن در زمستان آتی نیز مورد انتظار مشترکین محترم است.
مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان گفت: در ادامه این نشست نیز فرصت ها و محدودیت ها ،نقاط ضعف و قوت آگاهی بخشی در صنعت برق مورد بررسی قرار می گیرد که با تقسیم وظایف، تولید محتوا، استفاده ازامکانات، اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما ،رسانه ها، سایت‌های خبری ، تبلیغات محیطی ، شبکه های اجتماعی و غیر … نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
احمدی در  ادامه  استفاده از ظرفیت های شورای اطلاع رسانی استان را از نکات بارز و کلیدی خواند و گفت: سپری کردن زمستان بدون خاموشی با صرفه جویی انرژی برق و کاهش مصرف گاز با تداوم همکاری مردم و مسئولین همانند گذشته دور از دسترس نیست بلکه به سهولت قابل دستیابی است .
وی  در پایان با قدردانی از همکاری های مشترکان محترم ، خواستار تداوم همکاری و اعمال مدیریت مصرف در انرژی برق و گاز برای زمستان بدون خاموشی را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است صبح امروز به ریاست محمد علی اکبری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نشستی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد که مصوبات این نشست در جلسه ویدیو کنفرانس ۲۷ آذر ماه جاری در رشت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید