کشف-۴-قبضه-اسلحه-شکاری-و-یک-دستگاه-اره-موتوری-در-پارک-ملی-بوجاق-کیاشهر<-strong><-span><-span><-p> " /> کشف-۴-قبضه-اسلحه-شکاری-و-یک-دستگاه-اره-موتوری-در-پارک-ملی-بوجاق-کیاشهر<-strong><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6169 تاریخ انتشار : ۲۲دی ۱۴۰۱ ساعت 09:47

کشف ۴ قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه اره موتوری در پارک ملی بوجاق کیاشهر


	کشف ۴ قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه اره موتوری در پارک ملی بوجاق کیاشهر

۴ قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان غیر مجاز و یک دستگاه اره موتوری از قاچاقچی با سابقه چوب در حوزه پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر کشف و ضبط شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ رئیس اداره پارک ملی بوجاق کیاشهر از کشف و ضبط ۴ قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان غیر مجاز به همراه یک دستگاه اره موتوری از یک قاچاقچی چوب با سابقه در حوزه این  پارک ملی خبر داد.

احسان باقری پور گفت :ماموران اجرایی یگان اداره پارک ملی بوجاق در اجرای گشت و کنترل شبانه روزی و جلوگیری از تخلفات شکار و صید ٢ قبضه اسلحه شکاری تک لول  و ٢ قبضه اسلحه شکاری دولول قاچاق از شکارچیان غیر مجاز و  يك دستگاه اره موتوری از قاچاقچی باسابقه چوب کشف و ضبط و به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی تصریح کرد : هرگونه شکار و صید و تخریب رستنی ها در پارک ملی بوجاق ممنوع است و با توجه  به ممنوعیت شکار و صید پرندگان مهاجر در سطح استان گیلان ، در صورت مشاهده موارد تخلف ، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید