تمام-همت-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان-در-دوره-کنونی-پیشبرد-امور-سلامت-مردم-است<-span><-span><-span><-strong><-p>" /> تمام-همت-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان-در-دوره-کنونی-پیشبرد-امور-سلامت-مردم-است<-span><-span><-span><-strong><-p>" />
کد خبر : 6237 تاریخ انتشار : ۲۶دی ۱۴۰۱ ساعت 23:22

دکتر آشوبی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

تمام همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی، پیشبرد امور سلامت مردم است


	تمام همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی، پیشبرد امور سلامت مردم است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تمام همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی، پیشبرد امور سلامت مردم است و باید با توسعه مشارکت همه‌جانبه، عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید.


به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر «جهانبخش آرمان» مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عصر امروز دوشنبه (26 دی ماه 1401)با دکتر «محمد تقی آشوبی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در دفتر ریاست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

حل مشکلات استان گیلان نیازمند یاری همگانی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه تمام همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی پیشبرد امور سلامت مردم است، اظهار کرد: باید با توسعه مشارکت همه‌جانبه عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید.
 
دکتر آشوبی با تأکید بر همدلی و مشارکت همگانی در پیشبرد امور سلامت مردم افزود: استان گیلان دارای مشکلاتی است که حل آن‌ها نیازمند یاری همگانی است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نقش سازمان‌ها و نهادها در تأمین و ارتقای سلامت جامعه تصریح کرد: تأمین، پایداری و ارتقای سلامت جامعه نیازمند همکاری همه سازمان‌ها و نهادها ازجمله ورزش و جوانان است.
 

تقویت فضای همدلی در گیلان، موجب پیشرفت و توسعه است
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به رابطه ورزش و سلامتی اظهار کرد: حوزه ورزش و جوانان همچون بهداشت و درمان پرکار است و هر دو در سلامت فردی و اجتماعی جامعه مؤثرند.
 
دکتر آرمان تقویت همدلی و هم‌زبانی را در توسعه سلامتی جامعه مثمر ثمر دانست و افزود: تقویت فضای همدلی در استان موجب پیشرفت و توسعه است و باید بر نقاط مشترک تکیه کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به استعداد، توانمندی و تجارب ارزنده دکتر آشوبی در نظام سلامت استان گفت: یک استان امیدوار به توسعه متوازن در بخش‌های زیرساختی نظام سلامت با مدیریت دکتر آشوبی هستند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید