بهره-برداری-از3-پروژه-برقی-گیلان-در-دهه-فجر<-span><-span><-p> " /> بهره-برداری-از3-پروژه-برقی-گیلان-در-دهه-فجر<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6411 تاریخ انتشار : ۱۱بهمن ۱۴۰۱ ساعت 17:35

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان خبر داد

بهره برداری از۳ پروژه برقی گیلان در دهه فجر


	بهره برداری از3 پروژه برقی گیلان در دهه فجر

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از بهره برداری سه پروژه برقی طی دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها برای ۸۶ نفر شغل ایجاد می کند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ بهمن داراب زاده اظهار داشت: پست  63/20 کيلوولت  ضیابر به همراه اتصالات 63 کیلوولت مربوطه، احداث یک فیدر ترانس 63/20 کيلوولت جانبازان رشت به همراه اتصالات 63 کیلوولت مربوطه و خط کابلی ۶۳ کیلوولت دومداره تغذیه کننده پست سلیمانداراب رشت از پروژه هایی است که در دهه فجر در مدار قرار خواهند گرفت.
وی افزود: این پروژه ها با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن، تقویت ولتاژ و پایداری شبکه و افزایش قابلیت اطمینان و کاهش تلفات، کاهش بارگیری خطوط انتقال و برقرسانی به مشترکان شهر رشت به بهره برداری خواهند رسید.
داراب زاده گفت: برای این 3 پروژه حدود 128 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از این طرح ها، برای 80 نفر به صورت موقت و برای 6 نفر بطور دائم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید