حضور-بیش-از-۷۰۰-شطرنج-باز-داخلی-و-خارجی-در-رشت<-span><-span><-p> " /> حضور-بیش-از-۷۰۰-شطرنج-باز-داخلی-و-خارجی-در-رشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6453 تاریخ انتشار : ۱۷بهمن ۱۴۰۱ ساعت 19:01

رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین با عنوان «جام رشت»

حضور بیش از ۷۰۰ شطرنج باز داخلی و خارجی در رشت


	حضور بیش از ۷۰۰ شطرنج باز داخلی و خارجی در رشت

سرپرست شهرداری رشت از شرکت بیش از 700 نفر از سراسر کشور و حدود 40 نفر از ورزشکاران کشورهای حاشیه خزر در فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین  «جام رشت»خبر داد.

اختصاصی – نیمرخ گیلان/ نشست خبری رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین با عنوان «جام رشت» با حضور سرپرست شهرداری رشت،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان ورزشی در سالن آتش نشانی شهرداری رشت برگزار شد.

«یوسف یزدانی» سرپرست شهرداری رشت در این نشست خبری با بیان این که نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج کاسپین با عنوان «جام رشت» برگزار می‌شود، گفت: شهرداری رشت بسان سنوات گذشته در کنار برنامه های عمرانی و خدماتی ، بر حسب وظایف ذاتی اش در اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز همیشه همکاری داشته و پیشگام بوده است.
یزدانی حمایت از هیات های فرهنگی - ورزشی را جزو وظایف داتی شهرداری دانست وافزود: دلیل حمایت ویژه شهرداری وشورا از مسابقات بین المللی شطرنج موضوع برند سازی ، معرفی پتانسیل های گردشگری و جاذبه های توریستی وبحث صنایع دستی و خوراک شهر رشت است.
سرپرست شهرداری رشت از شرکت بیش از 700 نفر از سراسر کشور و حدود 40 نفر از  ورزشکاران کشورهای حاشیه خزر در این جشنواره خبر داد و گفت:این فستیوال فرصت بسیار مناسبی برای شهرداری است تا در کنار این مسابقات بتواند با نمایش دادن صنایع دستی و هنر آشپزی و خوراک شهر رشت و استان گیلان،در رونق گردشگری و اقتصاد شهری نقش مهمی ایفا نماید .
وی همچنین حضور ورزشکاران خارجی و داخلی در این مسابقات را  فرصت مناسبی برای معرفی  درست شهر رشت دانست و گفت: از آن جایی که در ماه های بهمن واسفند ، تعداد مسافران و توریست کاهش می یابد و صنعت گردشگری ازرونق کمتری برخوردار است، ما می توانیم از فرصت طلایی برای رونق گردشگری شهر رشت و استان گیلان به درستی استفاده نماییم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید