اردوهای-دانش‌آموزی-راهیان‌نور-در-گیلان-از-سرگرفته-شد<-span><-span><-p> " /> اردوهای-دانش‌آموزی-راهیان‌نور-در-گیلان-از-سرگرفته-شد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6548 تاریخ انتشار : ۲۵بهمن ۱۴۰۱ ساعت 17:30

اردوهای دانش‌آموزی راهیان‌نور در گیلان از سرگرفته شد


	اردوهای دانش‌آموزی راهیان‌نور در گیلان از سرگرفته شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اعزام 12 دانش‌آموز دختر گیلانی به اردوهای راهیان ‌نور خبر داد و گفت: ۱۲ دانش‌آموز پسر نیز پایان هفته جاری به این اردوها اعزام می‌شوند.

نیمرخ گیلان/ بعد از گذشت بیش از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از امروز سه‌شنبه 25 بهمن 1401  با اعزام ۱۲ دانش‌آموز دختر استعدادهای درخشان پایه نهم به تهران از سرگرفته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حاشیه اعزام دانش‌آموزان گیلان برای شرکت در اردوهای راهیان نور گفت: این ۱۲ دانش‌آموز دختر همراه با سایر همسالان خود فردا چهارشنبه از تهران به مناطق عملیاتی جنوب و خوزستان اعزام می شوند.
محمد فائزی در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲ دانش‌آموز پسر نیز بیست و هشتم ماه جاری برای شرکت در اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان استعدادهای درخشان از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان برنامه‌ریزی شده‌ است، خاطر نشان کرد: اعزام سایر دانش‌آموزان استان گیلان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروانهای راهیان‌نور از ماه آینده آغاز می شود که نشست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام دانش آموزان در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: آشنایی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و نیز رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن و نیز دشمن شناسی از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است.
وی اظهار کرد: انتقال ارزش های فرهنگی جهاد و شهادت به نسل جدید، آشنایی آنان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و تاریخچه جنگ و تمرین درس آموزش دفاعی از دیگر اهداف این اعزام هاست.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید