اهتمام-ویژه-شهرک-های-صنعتی-در-حفظ-و-صیانت-از-محیط-زیست-گیلان<-span><-span><-span><-p> " /> اهتمام-ویژه-شهرک-های-صنعتی-در-حفظ-و-صیانت-از-محیط-زیست-گیلان<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6688 تاریخ انتشار : ۹اسفند ۱۴۰۱ ساعت 11:09

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در دیدار با دادستان رودبار عنوان کرد

اهتمام ویژه شهرک های صنعتی در حفظ و صیانت از محیط زیست گیلان


	اهتمام ویژه شهرک های صنعتی در حفظ و صیانت از محیط زیست گیلان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تقدیر از رویکرد تعاملی دادگستری رودبار، از اهتمام ویژه این شرکت در حفظ و صیانت از محیط زیست استان در کنار اجرای طرح های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش نیمرخ گیلان/«مهدی محبوبی حسن کیاده» در دیدار با دادستان شهرستان رودبار پس از ارائه گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرای پروژه تصفیه خانه 1000 متر مکعبی شهرک صنعتی لوشان و بیان اهمیت بالای اجرای چنین پروژه هایی،از اهتمام ویژه شرکت شهرک های صنعتی در حفظ و صیانت از محیط زیست استان در کنار اجرای طرح های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن قدردانی از توجه دادگستری در حفظ و حراست از محیط زیست استان گفت: از خصایص بسیار ارزشمند دولت سیزدهم ، تعامل سازنده دولت با قوای مقننه و قضائیه است که این خصیصه نیکو در اجرای تصفیه خانه شهرک صنعتی لوشان آشکار بوده و اگر این همکاری و تعامل سازنده بین دادگستری ،شرکت شهرک های صنعتی،نماینده شهرستان و فرماندار نبود ،ما موفق به اجرای چنین پروژه بزرگ و با اهمیتی نمی شدیم.

وی افزود: یکی دیگر از ثمرات این تعامل در حوزه شهرک های صنعتی را می توان مدیریت پساب های واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لوشان دانست.

محبوبی یادآور شد:شهرک صنعتی لوشان در میزان سرمایه گذاری از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و افزایش تولید محصولات و اشتغال ملی را در برخواهد داشت ؛ ضمن این که مساعدت ها و پیگیری های نماینده  و فرماندار شهرستان نیز جای  تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید