پیش-بینی-کمک-36-میلیاردی-گیلانی-ها-در-جشن-نیکوکاری<-span><-span><-p> " /> پیش-بینی-کمک-36-میلیاردی-گیلانی-ها-در-جشن-نیکوکاری<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6740 تاریخ انتشار : ۱۳اسفند ۱۴۰۱ ساعت 23:28

مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد

پیش بینی کمک ۳۶ میلیاردی گیلانی ها در جشن نیکوکاری


	پیش بینی کمک 36 میلیاردی گیلانی ها در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سال گذشته 33 میلیارد تومان توسط مردم گیلان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و پیش بینی می شود این کمک ها امسال به 36 میلیارد تومان برسد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ «عباس اهرابی» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از قرار گرفتن بیش از ۱۲۷ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۸۹ هزار خانوار بالای ۶۰ سال هستند.

ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به تعهد ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور توسط این نهاد حمایتی، از ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این استان خبر داد و اظهار داشت در: سال جاری بالغ بر ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی برنامه ریزی شد که تا کنون با اعطای ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توانستیم ۱۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

اهرابی از افتتاح ۱۲ هزار ۵۰۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان در گیلان خبر داد و بیان کرد: در راستای اشتغالزایی در سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در گیلان پرداخت شد.

11 هزار فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش  کمیته امداد گیلان

وی  از تحت پوشش قرار گرفتن  ۲۰ هزار و 450 دانش آموز، ۱ هزار و  ۳۸۱ دانشجو و ۱۳۳ نخبه گیلانی توسط  کمیته امداد خبر داد و گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امداد گیلان همچنین گفت: :۲ هزار و ۸۴۶ فرزند ایتام  و۷ هزار و ۷۵۷ فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند وبیش از ۴۵ هزار حامی در این طرح مشارکت دارند که بیش از ۷۲ میلیارد تومان توسط این عزیزان به فرزندان ایتام و محسنین پرداخت شد.

جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات در گیلان

اهرابی از جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات توسط مردم گیلان  خبر داد و گفت : علاوه بر آن، بالغ بر 151 میلیارد تومان هم  از محل کمک‌های مردمی، صدقات، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها و ... در گیلان جمع آوری شده است.

پیش بینی جمع آوری 36 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری

وی همچنین گفت:در سال گذشته 33 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری در گیلان جمع آوری شد اما پیش بینی می کنیم امسال بیش از 36 میلیارد تومان جمع آوری شود که از 11 اسفند ماه آغاز شده و تا 18 اسفند ماه ادامه دارد.

راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه‌ها در گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان از راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه‌ها در این استان خبر داد و اضافه کرد: خبرنگاران بهترین بازوی امداد برای تقویت جبهه مشارکت‌های مردمی هستند.

اهرابی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه بهترین بازرسین هستند، گفت: ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد فقط با ۷۰۰ پرسنل اداره می‌شود و در این بخش نیاز به حمایت‌های نظارتی خبرنگاران هستیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید